3 תשובות
^ כאילו כן, אבל אני חושב שזה יותר קשור לפיקאפים מאשר צליל
כי יש כאלה שמכוונים את הגיטרות שלהם נגיד לדרופ e אז הם בערך בתדרים של בס ועדיין יוצא אחלה טון מהמגבר
אני משתמש עם מגבר של גיטרה לבאס וזה עובד מצוין
אפשר להשתמש במגבר גיטרה לבס אבל הסאונד של הבס יהיה פחות טוב
מסאונד של בס שיצא ממגבר של בס