התחברות הרשמה

אוקיי אוקיי התייעצות שקשורה לבת מצווה.

יש לי בת מצווה עוד מעט ואני מתלבטת אם לעשות פן, בייביליס או מחליק.
ההתלבטות קשה מאוד מה דעתכם?
19 בספטמבר 2021, 21:34
בת מצווהשיער    
4 תשובות
בייביליס לדעתי..
ה
הדר מוכתר.
מזל טוב...
ה
הדר מוכתר.
ומזל טובב
ש
שימו קרם הגנה
בייביליס הכי יפה.
פן ומחליק לדעתי נותן מראה מאוד בנאלי
בייביליס נותן נפח
ש
שימו קרם הגנה
באותו הנושא:
אוקיי אוקיי אוקיי
אוקיי אוקיי אוקיי אוקיי אוקיי תעצרו אותי מלבכות כנסו
אוקיי אוקיי אוקיי בנות בעיקר אבל גם בנים יכולים מה תגידו על זה...
אוקיי אז יש לי תיאוריה ממש מוזרה שקשורה לסלבריטי קראש שלי
אוקיי אוקיי אוקיי תכנסו
אוקיי אוקיי אוקיי
אוקיי יש לי התייעצות קלה חחח
אוקיי אוקיי אוקיי קבלו
אוקיי אוקיי אוקיי. בנות כנסו דקה.
אוקיי אז אני צריכה התייעצות דחוף בבקשה תיכנסו
אוקיי אוקיי אוקיי, כנסו...