13 תשובות
עדיף יד שניה שלא תעשה תאונה חס וחלילה וכל הכסף שהשקעת בחדש ילך לפח תקנה איזה אופנוע סביר ואחרי חצי שנה שנה תקנה חדש
שואל השאלה:
קטנוע טוסטוס כזה?נכון
אנונימית
אופנוע ראשון תמיד עדיף קטנוע 125 יד שנייה בכדי להשתפשף איתו קצת על הכביש, לצבור ניסיון.
אומרים שרכב ראשון הוא רכב שגם הוא יעבור תאונה כלשהי, זה לא יזיז לך (או במקרה הזה, אופנוע)

אני גם התחלתי עם קטנוע 125 שקניתי באיזה 9 אלף, לא עשיתי עליו אפילו ביטוח ופשוט התנסתי עליו
לאט לאט צברתי ניסיון והיום עברתי כבר לכלים גדולים יותר.
שואל השאלה:
צודקים,אבל ביטוח בימינו זה חובה אני לא יחשוב אפילו לעלות על אופנוע בלעדיו,שיעלה כמה שיעלה
אנונימית
שואל השאלה:
ואיזה אופנוע יש לך עכשיו סתם מעניין
אנונימית
אם את כבר בכל זאת מחליטה לעשות ביטוח, יש לך אופציה לעשות לחודש, שזה גם יעלה לך הרבה פחות. ככה תוכלי לרכב בראש שקט וגם בלי שהכיס שלך יפגע

אני כרגע רוכב על yamaha mt07
שואל השאלה:
מה,רק לחודש אז מה יצא בזה
אנונימית
ואז אחרי חודש את מחדשת שוב במידה ואת רואה לנכון.

ככה אני עושה, כל חודש-חודשיים אני מחדש את הביטוח וככה גם הכיס שלי לא נקרע כי העבודה בעצם מכסה על ההוצאות האלה במקום שאני ישירות אוציא מהכיס שלי 6-7 אלף שקל
שואל השאלה:
וכמה עולה לחודש
אנונימית
אני כרגע משלם באיזור ה700-800 לחודש
קחי בחשבון שאצלך זה יכול להיות שונה בהתחשב בוותק רישיון שלך, בגיל ובעוד כמה פרמטרים
שואל השאלה:
וואי תודה ענקית,אתה לא מובן מאליו
אני יאמץ את זה
אנונימית
בוודאי
שיהיה בהצלחה ומי יודע, אולי ניפגש על הכביש :)
שואל השאלה:
ימים יגידו חח
אנונימית