7 תשובות
כן אני בכיתה יא ורק שלשום חגגתי 16
אם נולדת ב2005 אז כן
הגיוני ובצבא את תהיי בערך 18
אני למשל חוגג בסוף יולי וכשעליתי לכיתה י הייתי בן 16 ובכיתה יב אני בן 18
ברור, נולדת כנראה ב 2005 אם אני לא טועה
לגמרי הגיוני
אכן.
באותו הנושא: