3 תשובות
לי עם כל סדרה שאני רואה בערך
אני כבר תקועה חצי שנה על השלוש פרקים האחרונים כי לא באלי לסיים
חחיחח לי זה קרה,המאה זה אחלה אבל הם מרחו קצת בסוף וזה הכעיס אותי