8 תשובות
^זה סתם או שהם שיקרו לך או שהם ממש מוזרים כי אפחד לא עושה את זה
שואל השאלה:
לא אמרו את זה לי ספציפית ראיתי בסרטון
ממש לא, בתוך המשפחה לא צריך לשמור נגיעה
לא.
שמירת נגיעה לא כוללת - בן, אבא, סבא, נכד, אח.
אנונימי
ההורים וילדיהם לא, כל השאר - צריך (עיינו אבן העזר, סימן כא, סעיף ז).
שואל השאלה:
אני יןדעת שלא צריך פשוט ראיתי איפשהו בטיקטוק שכתבו שהם שומרים נגיעה מהילדים שלהם והייתי בשוק
מה
ממש לא. לא צריך לשמור נגיעה בתוך המשפחה.
אנונימית
לא ההורים לא שומרים מהילדים זה רק מין ההורים ולבין אנשים אחרים