13 תשובות
אי אפשר . זה עובר לבד
שואל השאלה:
לא נראה לי שזה יעבור כי אני רואה אותה כמעט כל יום אז זה קשה חח
אנונימית
אפשר לדעת למה אתה לא יכול להיות איתה ? סתם בשביל להבין למה זה לא יעבוד
עובר עם הזמן
או שתמצאי מישהי אחרת
שואל השאלה:
גם כי יש לה חבר וגם בגלל כל מיני סיבות שזה פשוט לא אפשרי
אנונימית
אוקיי. אתה פשוט סתם יכול לאהוב
אותה , אז מה אם יש לה חבר ? זה לא אומר שאתה חייב להפסיק לאהוב אותה
שואל השאלה:
אני בת
ואני מדברת על זה מבחינה רומנטית.. נראה לי שאני מתחילה לפתח קראש עליה וזה לא יכול לקרות
אנונימית
תנסי להבין שאין ביניכן סיכוי ותדברי איתה פחות (אם אתן מדברות) ולאט לאט יעבור לך
אהה הבנתי. תקשיבי אין אחת.ד שזה לא קרה לו. זה יכול לקרות הרבה פעמים. צריך לדעת להתגבר ולספוג.
תני לזמן לעשות את שלו ונסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים שלא תחשבי על זה.
טיפ: קחי דף תכתבי לה מכתב שבו את מתארת את מה שאת מרגישה אליה אבל אל תכתבי שהוא בשבילה תעשי אותו אנונימי ואז את כבר יכולה לבחור האם לזרוק אותו או לשמור אותו כמזכרת כל אחד בוחר אחרת המטרה פה זה שתפרקי את מה שעל ליבך אם את רוצה לדבר את מוזמנת אני יכול להבין מה את עוברת וזה לא קל צריך סבלנות הבנה והרבה תמיכה. אני שולח לך תמיכה מרחוק וחיבוק מנחם :)
זה לא בהכרח שאין לה סיכוי איתה לפעמים אתה לא יכול להיות עם האדם שאתה אוהב בזוגיות בגלל סיבות שלא מאפשרות את זה זה לא חייב להיות בעיה בה!^
שואל השאלה:
ואו ממש תודה אני באמת מעריכה את התשובה שלך ^^
אנונימית
בכיף שמחתי לעזור! 3> ^