התחברות הרשמה

מישהי בת 20 ומישהו בן 25 וחצי, הולך או לא?

21 בספטמבר 2021, 09:47
מערכת יחסיםגילהתאהבותהפרשי גילאים    
7 תשובות
כן
אנונימית
כן
ה
הלו דארלינג
הולך, הפרש גילאים נדיר באמת
.
.אוהבת מוזיקה
כן בטח. כל עוד הם באותו השלב בחיים,אין שום סיבה שלא יעבוד
R
Relentless
חדמש כן
_
_YAELI_
כן למה לא
מ
מרסדס בנד.
כן
נדיר בעיניי
ב
בלונדה :))
באותו הנושא:
הייתם יוצאים עם מישהי/ מישהו חצי נוצרי וחצי יהודי?
מישהי בת 15 ומישהו בן 17 וחצי הולך?
מישהי בת 13 וחצי ומישהו בן 17 זה בסדר ?
בת 17 וחצי ומישהו בן 25, הולך?
מישהי בת 15 ומישהו בן 25 הולך?
איך נראה לכם יצא מישהו או מישהי חצי רוסי/ה וחצי אתיופי/ת ?
מישהי בת 17 וחצי עם מישהו בן עוד מעט 23 הולך?
מישהי בת 15 ומישהו בן 20..הולך?
מישהי בת 15 ומישהו בן 18 הולך לדעתכם?
מישהי בת 15 ו10 חודשים עם מישהו בן 17 וחצי הולך?
מה דעתכם על מישהי בת 15 וחצי ומישהו בן 19