6 תשובות
שואל השאלה:
וואו זאת הקלה משמעותית לדעתי, רק שזה מוזר כי בבית ספר שלי בכל זאת מלמדים שמיעה, ממש אחרי החופשה אני אמור להיבחן על אנסין וקטע שמיעה, אבל אולי זאת כבר תכנית שניתנת לשיקול בית הספר אם ללמד את זה או לא... קצת מוזר אבל תודה רבה!!
אה מוזר, אז אולי זה עוד לא חל בכל בתי הספר..
כן, לאלו שנבחנים במתכונת החדשה.
שואל השאלה:
זאת אומרת שהוציאו את קטעי השמיעה מהשאלון לצמיתות?
החל מהשנה הנוכחית, שאלון e יהיה שאלון של אוצר מילים, לפי התוכנית החדשה. מי שכבר נבחן בשאלון e של קטע השמיעה בשנה שעברה, יוכל לשפר השנה את ציונו בשאלון e בגרסתו הישנה (עם קטע השמיעה), אבל מי שנבחן השנה לראשונה ב- e - ייבחן בתוכנית החדשה, וכך זה יהיה בכל שנה מעכשיו.
שואל השאלה:
האמת שבדקתי באתר של משרד החינוך את המיקוד ויש פירוט על מודול אי עם אנסין ושמיעה ומודול אי במתכונת חדשה עם אנסין ואוצר מילים כמחליף לחלק השמיעה כמו שאמרת אז זה מבלבל אבל ככה זה במשרד החינוך חחח בהמשך כנראה יסבירו לנו את הצורת הבחנות רק התחילה השנה אבל תודה בכל זאת :)