10 תשובות
שיווק שותפים
ברור לבד למי יש כוח לאנשים
שואל השאלה:
לא משעמם אבל לבד?
אנונימי
יש לך את סטיפס
שותפים כי אפשר לעשות איתם סגס
אנונימי
לבד?!? זה דיכאון ואתה תקרע לעצמך את הכיס, זה גם מדכא זה לא יגמר טוב
אנונימית
חד משמעית לבדד
תלוי כמה שותפים ועד כמה הם חטטניים,
אעדיף לבד אבל יותר ריווחי עם שותפים אז כנראה עדיף איתם