7 תשובות
שואל השאלה:
עשינו את זה, ושניהם ממש נראו טוב
אנונימית
תקראו בפייסבוק ביקורות של אנשים תמיד עוזר להחליט
שואל השאלה:
גם קראנו...לשניהם יש ביקורות טובות וזה רק הקשה עלינו להחליט
אנונימית
אז אם שניהם טובים זה לא נראה לי כזה משנה
אז תלכו למשהו שיותר מעניין אותכן מקסימום תעשו פעם אחרת
הייתי במקדש האנוביס, זה חדר בריחה קצר ומשעמם.
ממליצה לך על החדר של הארי פוטר, גם בנתניה.
חדר ארוך, בין 9 ל11 חדרים. מעניין ברמות. (את לא חייבת לראות הארי פוטר בשביל זה, אני לא ראיתי)
פשוט תקראו על כל חדר ותחליטו מה יותר מעניין אתכן