8 תשובות
ממשיכה הלאה בחיים שלי
ביי כפרה
קודם כל הייתי שואלת מה הסיבה
ואז פשוט ממשיכים בחיים אין מה לעשות
ואז פשוט ממשיכים בחיים אין מה לעשות
כנראה שהייתי עצובה בהתחלה אבל הייתי מתגברת על זה לאט לאט
כלום.
מה אני צריכה לרדוף אחרי אנשים שלא רוצים להיות בקשר איתי?
מה אני צריכה לרדוף אחרי אנשים שלא רוצים להיות בקשר איתי?
קרה לי כבר והרגשתי חרא שבועיים ואז עבר לי
ממשיך בחיים שלי כרגיל
מכם* וכלום, מה כבר יש לעשות? להתחנן אליו שלא? שיהיה לו בכיף לא יהיה לי כזה אכפת
באותו הנושא: