9 תשובות
בעל נקרא בעל כי הוא בועל את האישה
חח מה הבעיה לא הבנתי
המקור של המילה דפוק , אבל אף אחד לא מתייחס לפירוש של זה יותר , זה פשוט איך שאומרים את זה
לא מבינה עדיין. זה סך הכול 'בעל', זה יכול להיות גם בעל אחריות, בעל נישואים, לא בעל אישה. זה לאו דווקא 'האהא, יש לי בעלות עלייך'
זה לא שוביניסטי... זה בסה"כ כי הבעל בועל את האישה, מה מחפיץ בזה????
וגם שהוא הבעלים שלה.
ושהוא מקדש אותה.
והוא משלם עליה כתובה.

חוץ מזה זה שוויני.
אנונימי
שואל השאלה:
לא המילה אישה המילה בעל
מסכים איתך לגמרי:)
מה? מה הבעיה? איך המילה אישה מראה על זה שהיא רכוש?
אם אני לא טועה יש נשים שאומרות אישי, ניראה לי