התחברות הרשמה

מה אתם אומרים על השם אביגיל?

23 בספטמבר 2021, 00:41
שםחוות דעתשמות יפים    
6 תשובות
אני לא ממש אוהבת
א
אנונימית לתמידד
שם יפה ונראלי יורידו לך את השאלה כי זאת "שאלה ללא מהות"
3
365 מכתבים
שם ממש יפה. אני אוהבת:)
C
C2 Pro Max
מהמם
מ
מאייק
שם יפה
Y
Yuli Kabre
שם מושלם.
ד
דתייה וטוב ליי
באותו הנושא:
מה אתם אומרים על השם אביגיל?
איזה שם יפה יותר - רוז או אביגיל?
איזה שם הכי יפה מיקה, אביגיל, ליה, טוהר?
אביגיל הררי יפה בעיניכם?
מי לדעתכם יותר מתאימים לפי השמות - רון ואביגיל או רון ונועה?
הייתם קוראים לבת שלכם גייל (לא גיל, כמו אביגיל רק בלי האבי)?
מה אתם חושבים על השם אביגיל
בת כמה אביגיל מ"זגורי אימפריה"?
אביגיל זה שם רוסי?ואביגיל זה קיצור?
איך תתארו מישהי בשם אביגיל?
מה אתם אומרים על השם אביגיל לבת?