22 תשובות
אתה מנסה לגרום לאוזניים שלי לדמם?
שואל השאלה:
אם אין לך תשובה לשאלה עדיף שלא תגיב
אנונימי
אני אוהבת את השיר אז אמ אין הרבה מה להגיד
השיר עצמו יפה הקליפ לא זה כל מה שאני יכול להגיד
האמת אהבתי את השיר אני לא ככ שומעת להקות קייפופ של בנות אז טוב לשמוע ואולי אני אתחיל לשמוע
שואל השאלה:
הקליפ מושקע ברמה מטורפת
אנונימי
אבל הוא די מוזר הקליפ
שואל השאלה:
הן דיי מיוחדות בגלל זה אני שומע אותן (רק אותן כמעט מהזאנר)
אנונימי
שואל השאלה:
יש סיפור מאחוריו
אנונימי
שואל השאלה:
כל השירים של הלהקה מבוססים על מין סיפור כזה או רעיון כלשהו
אנונימי
זה די ידוע לא?
שואל השאלה:
אצלן הסיפור ממשיך משיר לשיר שהן מוציאות
אנונימי
לא התחברתי אבל באמת השקיעו ברמות בקליפ אמאלה
שמע התחברתי חלקית, אני לא הכי אוהב רוק אבל הם עשו את זה שיר טוב.
ואני לא חושב עליהן כלום חוץ השאלה האם זה שיר שנועד לרצוח את הבעל של כל אחת מהן?
אחלה שיר
אנונימית
ס ט א ן דרימקאצ'ר
הן כאלה מוכשרות והקאמבאק הזה היה מושלם. הקליפ השיר והויזואלס
ליטרלי מלכות
ישלך ביאס?
להקה מדהימה ושיר מדהים.
שואל השאלה:
siyeon הביאס שלי נראה לי
אנונימי
היא מדהימהההה
שיר מושלם! מתה עליהן:)