7 תשובות
כן,סוכרת סוג 2 לא בהכרח קשורה לצריכת הסוכר
כן בהחלט
כן אבל הסוכר גורם לזה להחמיר מאוד
כן זה בעיקר גנים
שואל השאלה:
^נולדים איתה או שמפתחים אותה?
^נולדים איתה או שמפתחים אותה?
אנונימי
כן, זה לא קשור. סוכרת היא בעיה בגוף. סביר להניח שהסוכרת תחמיר מאוד אם חולה סכרת יאכל הרבה סוכר, אבל זה תלוי בסוג הסוכרת.
יאפ
באותו הנושא: