5 תשובות
אני ממליצה מאודד למרות שהסוף היה קצת לא מובן אבל נורא אהבתי את הכתיבה
שואל השאלה:
לאיזה גיל זה מתאים לדעתך?
אנונימית
זה בעקרון ספר למבוגרים אבל לא כי יש בו תכנים מיניים פשוט כי הוא מדבר על נושאים רציניים, אז הייתי אומרת 13 14
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אנונימית
כןן.ספר מהמם!!! !!!