8 תשובות
כן, הגיוני בהחלט.
זה יכול לכאוב גם כמה ימים אחרי
זה יכול לכאוב גם כמה ימים אחרי
כן, יכול להיות שיכאב לך גם קצת מחר
כן, זה הגיוני, וזה לגיטימי לחלוטין,
גם לי כאב עד יום למחרת,
שיהיה לך לילה טוב,
ומקווה שעזרתי :)
גם לי כאב עד יום למחרת,
שיהיה לך לילה טוב,
ומקווה שעזרתי :)
כן, זה יכול לכאוב גם כמה ימים.
כן
כן יכול לכאוב גם ליומיים
כן תראה סרטונים של ליאור סורין והכל יסתדר
באותו הנושא: