4 תשובות
ניראלי הלהקת רוק שזכתה באורוויזיון (שכחתי את השם)
maneskin
זה השם^
שירים של capo plaza
יש לו שירים מאוד יפים
יש לו שירים מאוד יפים
באותו הנושא: