6 תשובות
סדרה טובה אהבתי
אחלה סדרה, לא יותר מזה
הסידרה בסדר לא מבינה ככ למה כולם התלהבו מזה
וואו ברה מזה הדאון הזה באמת שהיא ממש טובה
לא ראיתי אבל נראה אחלה
סדרה טובה