3 תשובות
לדעתי כן היית צריכה לשלוח, נשמע שהיא מאוד חשובה שלך ושנפגעת שאתן לא מדברות ונפגשות יותר.
זה לגיטימי לגמרי שתרצי לקבל תשובה כנה ממנה אחרי 6 שנים של חברות והיא גם צריכה לתת לך אותה אני בטוחה שזה מאוד קשה להיות באוויר
זה לגיטימי לגמרי שתרצי לקבל תשובה כנה ממנה אחרי 6 שנים של חברות והיא גם צריכה לתת לך אותה אני בטוחה שזה מאוד קשה להיות באוויר
שואל השאלה:
תודה רבה על שקראת את הכל ועזרת, מעריכה מאוד❤
תודה רבה על שקראת את הכל ועזרת, מעריכה מאוד❤
באהבה, ולכל דבר אני פה בפרטי❤