15 תשובות
14+
15
אנונימית
אין גיל לזה
לדעתי 16+.
15+
15+
אין גיל. תפסיקו להתייחס לחברה ולקבע את עצמכם על פיה.
מה זה אין גיל?
אז אפשר להתנשק גם בגיל 6? 7? אולי אפילו 4?
אז אפשר להתנשק גם בגיל 6? 7? אולי אפילו 4?
אנונימית
אם ילדים יתנשקו. הם לא יבינו מה זה. וזה גם לא הגיוני שהם ירצו. שכן אין להם יצר או חרמנות בגיל הזה.
אז סביר להניח שזה לא יקרה.
כל אחד בגיל הזה רואה רק את עצמו.
בכל אופן, לא משנה באיזה גיל זה קורה.. זה בסדר. את האמת תגידי לילד שלך פויה על זה. זאת רק נשיקה. לא דיברנו על משהו מעבר
אז סביר להניח שזה לא יקרה.
כל אחד בגיל הזה רואה רק את עצמו.
בכל אופן, לא משנה באיזה גיל זה קורה.. זה בסדר. את האמת תגידי לילד שלך פויה על זה. זאת רק נשיקה. לא דיברנו על משהו מעבר
כיום ילדים כבר בגיל 10-11 יודעים מה זה סקס, חרמנות וכו'
אז לדעתך זה בסדר להתנשק בגיל הזה?
אז לדעתך זה בסדר להתנשק בגיל הזה?
אנונימית
לא חושבת שצריך להגיד להם לא. ולא חושבת שצריך לעודד אותם.
צריך רק להסביר להם שזה לא הגיל לעשות מעבר..
אין גיל לדעתי לקבוע מתי תהיה הפעם הראשונה שהם ינסו. לעודד אותם לעשות את זה אף פעם לא אמרתי.
אבל כל עוד הם רק התנשקו, שיעשו את זה מתי שהם רוצים.
צריך רק להסביר להם שזה לא הגיל לעשות מעבר..
אין גיל לדעתי לקבוע מתי תהיה הפעם הראשונה שהם ינסו. לעודד אותם לעשות את זה אף פעם לא אמרתי.
אבל כל עוד הם רק התנשקו, שיעשו את זה מתי שהם רוצים.
אני לגמרי לא מסכימה איתך
גיל 11 זה מיותר ומוקדם מידי לדעתי
לאט רוצים יותר ואפ מתחילים ב11 אז האדם ירצה יותר מנשיקה מוקדם יותר
גיל 11 זה מיותר ומוקדם מידי לדעתי
לאט רוצים יותר ואפ מתחילים ב11 אז האדם ירצה יותר מנשיקה מוקדם יותר
אנונימית
13-15
אני אישית התנשקתי בכמעט 14
כל אחד מתי שהוא מרגיש מוכן
כל אחד מתי שהוא מרגיש מוכן
לפחות 14 אבל אין בעיה גם בגיל 18, כל אחד בזמן שלו
אנונימי
באותו הנושא: