11 תשובות
לא הכי מכבד אבל לא נראה לי שהוא יכעס, וסביבות 7 וחצי
לא יכעס אבל גם אם הוא לא דתי תמיד עדיף לשלוח בצאת שבת
שואל השאלה:
כן אני בחיפה
הוא לא יענה ולא ייחס לזה חשיבות
שואל השאלה:
כדי למחוק את ההודעות ולשלוח בצאת שבת?
אם הוא יכעס זה לא כי הוא דתי, זה כי זה יום חופש ומורים גם ככה עובדים גם מעבר לשעות הלימודים אז להציק בסופש זה קצת לא רלוונטי אם זה לא משהו ממש דחוף... ואין לך מה למחוק כי זה לא משנה ככ
לא אם כבר שלחת אז עזבי
לא יכעס
אבל עדיף לכתוב לו הודעה מתי שהשבת תצא.
לא נראה לי שהוא יכעס עלייך
ואני יודעת מתי יוצא בחיפה, עוזר?
הוא לא יכתוב על זה משהו לפי דעתי, אבל זה כן לא מכבד
והשבת יוצא בערך עוד 40 דקות
הוא לא יכעס, אבל בכלליות עדיף שלא לשלוח הודעות בשבת למורים.