11 תשובות
מי מכיר אותה
איכ לא
אין לי כל כך מושג מי זאת אבל כן?
חח
חח
אין לי מושג מי זאת/זה בכלל. חברה שלי אמרה שהייתה לשכבה שלנו שנה שעברה יועצת שהייתה המחנכת שלה(בחיים לא ראיתי אותה) ושהיא עזבה עכשיו..אין לי מושג אם יש חדש/ה.
בקושי מכירה אותה.... היא הייתה נכנסת אלינו פעם בשבוע לאיזה שיעור על חוסן או משהו כזה חחח והיא סתם מדברת משעמם אז כאילו לא יודעת... היא סבבה...
ואת היועצת של היסודי לא הכרתי, רק ידעתי איך קוראים לה ואיך היא נראת חחח
ואת היועצת של היסודי לא הכרתי, רק ידעתי איך קוראים לה ואיך היא נראת חחח
לא הוא בא לעשות לנו שיעורים פעמים בשבוע והוא קצת מעצבן
לא, אני לא מכיר אותה.
וואי כולם פה שונאים את היועצות שלהם
זה מקרה נדיר ויוצא דופן שאני ממש אוהבת את היועצת שלי ומספרת לה הכל מהכל?
כמובן שאפשר לסמוך עליה
זה מקרה נדיר ויוצא דופן שאני ממש אוהבת את היועצת שלי ומספרת לה הכל מהכל?
כמובן שאפשר לסמוך עליה
לא, זה לא מקרה נדיר בכלל. פשוט לרובנו לא יוצא כ"כ להכיר אותה. אני חושבת שזה מאוד חשוב וטוב שמצאת בה מישהי שאת יכולה לסמוך עליה ולדבר איתה על הכל^
ממש לא
לא סובלת אותה
אנונימית
באותו הנושא: