12 תשובות
מה אכפת לי?
לא אכפת לי
שואל השאלה:
לול
אנונימית
בושהה ביולוגיה זה כלכך מעניין וכיפי:(
אין מה לחשוב אני מניח ..
מה שאני חושב זה שיש לך בית ספר שלא מלמד ביולוגיה.
מה אני כבר אמור לחשוב על זה?!
שואל השאלה:
אני מתכוונת אתם חושבים שאני מפסידה מזה שאני לא לומדת ביולוגיה? שזה יעזור לי בחיים, זה מעניין?
אנונימית
מעניין מאוד חבל
ביולוגיה זו מגמה טובה חבל שלא מלמדים
אותי ספציפי ממש מעניין ועזר לי בהמון דברים גם לחיים;))
בכל מקרה זה אפשרי ללמוד גם לבד.. או לגשת ללמוד במקום אחר שהוא מחוץ לבית ספר. תדברי עם המנהל/ת על זה אולי יעזור
די מוזר
וחבל זה בין המקצועות האהובים עליי
למה יש לחשוב חח
2Me