4 תשובות
עם הגיטרה שאת רוצה ללמוד? קלאסית זו גיטרה מבאסת אם את רוצה לנגן רוק או אפילו פופ.
אני מעדיפה לדלג על 'שלב הקלאסית' כי זו שטות וקלאסית מלבד מיתרים נוחים יותר - עם צוואר רחב ובתכלס נגני קלאסית הרבה יותר לומדים לעומק (ככה שנגן קלאסי דווקא ברמה גבוהה מאוד)
בכמ, אם אוהבת רוק פופ בלה בלה אז אקוסטית ואם גם מטאל אז חשמלית ומקס יכאב באצבעות בהתחלה (תמיד כואב בהתחלה לא משנה איזו גיטרה) אבל מתרגלים.
אני מעדיפה לדלג על 'שלב הקלאסית' כי זו שטות וקלאסית מלבד מיתרים נוחים יותר - עם צוואר רחב ובתכלס נגני קלאסית הרבה יותר לומדים לעומק (ככה שנגן קלאסי דווקא ברמה גבוהה מאוד)
בכמ, אם אוהבת רוק פופ בלה בלה אז אקוסטית ואם גם מטאל אז חשמלית ומקס יכאב באצבעות בהתחלה (תמיד כואב בהתחלה לא משנה איזו גיטרה) אבל מתרגלים.
אם את טיפוס שיותר קל לו ללמוד עם מורים עדיף עם מורה
אם את טיפוס שיותר קל לו להתקדם בקצב שלו עדיף ללמוד לבד בהתחלה לומדים קצת עם סרטונים ביוטיוב אחר כך יש אפליקציה שמלמדת אקורדים tabs
אם את טיפוס שיותר קל לו להתקדם בקצב שלו עדיף ללמוד לבד בהתחלה לומדים קצת עם סרטונים ביוטיוב אחר כך יש אפליקציה שמלמדת אקורדים tabs
קלאסית
עדיף להתחיל עם קלאסית מי שלא ניגן אף פעם על גיטרה אף אחד לא מנגן רוק ביום אחד לא ביומיים ולא בשבועיים עדיף להתחיל עם משהו שיהיה קל לנגן בהתחלה ואחר כך להתקדם עם זה
באותו הנושא: