13 תשובות
כן למה לא
e1a
כדאיי
שואל השאלה:
אבל זה לא פדיחה? מה אם לא יבואו אנשים ויהיה אולם ריק?
אנונימית
^אולם ריק זה הכי כיף
לא פאדיחה, אני ממש רוצה ללכת אבל אין באיזור שלי:(
תלכו ביחד
זו לא פדיחה.
אני עובדת בקולנוע ויש הרבה שהולכים לבד
אני כל כך רוצה ללכת אבל לחברה שלי אין תו ירוק :(
אני הלכתי וחזרתי עכשיו.
היה מדהים!!
גם אם את הולכת לבד זה שווה את זה