11 תשובות
נעלי ריצה של אדידס

או בנייק אאוטלט/ אדידס אאוטלט
שואל השאלה:
איפה יש אאוטלט?
חיפשתי באריגה וכאילו היה כל מיני ב250 300 אבל הסוליה לא הייתה משהו
אנונימי
שואל השאלה:
אדידס וטפ
אנונימי
הייתי אומרת לך נייק אבל זה יקר..
אז רק אדידס
.
ויש ב600 את הultraboost החדשות
שואל השאלה:
כשיש מבצע באדידס אז לרוב זה על מידות קטנות ואני מידה 46 חח
אנונימי
על תעופו נשמות..ובטח ובטח להיתנשא על אנשים שלא מאפשר להם..!
רק שתדעו נעלי ספורט בעיקר תוקפם נפגם..(בואו נכון שנעליים זה לא לכל החיים... ) אבל לאחר כמה חודשים מתחילים לאבד את איכותם..
(מי שמבין ומתמצא מעט..יאמר לכם זאת ישירות..) ועל אף לדעתי המחיר כלל לא מוצדק..
על כל מקרה הייתי הולך על סניפי אאוטלט
וכמובן לבצע בדיקה מקפידה לפני הרכישה..יש מידי פעם הטבות
לא עפתי הוא אמר לא ב800 הבאתי בפחות 300 שח

ברור שיש באאוטלט אבל קשה ךמצוא תמידה שלו שם
שואל השאלה:
חח הכל טוב
האמת שאני הייתי שם הרבה כסף אבל אני משתמש הרבה והן נשחקות לי אז אני לא הולך כל פעם לקנות יקר חג שמח
אנונימי
לי אישית יש נעלי ריצה של אדידס ואני ממש מרוצה מהן.
sense bounce+
הן גם לא יקרות