8 תשובות
סאם או רובי
רובי למרות שבפרק האחרון הוא היה קצת מפגר
שואל השאלה:
יאא חשבתי שאני היחידה שאוהבת את רובי
הדמויות האהובות עליי זה רובי והוק
יאא חשבתי שאני היחידה שאוהבת את רובי
הדמויות האהובות עליי זה רובי והוק
אנונימית
מיגל וגוני
אמאלה מה אנשים אוהבים את רובי בבקשה תסבירו לי מה אתם אוהבים בו אני חולה על השחקן שלו אבל הדמות פשוט לא
שואל השאלה:
לא יודעת, אנשים ישר שופטים וחושבים שאני אוהבת אותו בגלל שהוא נראה טוב אבל אני לא מבינה מה הקשר כולם שם נראים טוב..פשוט התחברתי לדמות שלו ממש
לא יודעת, אנשים ישר שופטים וחושבים שאני אוהבת אותו בגלל שהוא נראה טוב אבל אני לא מבינה מה הקשר כולם שם נראים טוב..פשוט התחברתי לדמות שלו ממש
אנונימית
כן מה זה שהוא חתיך זה פלוס (ענקי) אבל פלוס
בכללי הדמות שלו וזה
אני מחכה לעונה רביעית עוד חודשייםם
בכללי הדמות שלו וזה
אני מחכה לעונה רביעית עוד חודשייםם
שואל השאלה:
יואו נכוןן אני לא יכולה לחכות!!!
יואו נכוןן אני לא יכולה לחכות!!!
אנונימית