6 תשובות
יכולה להציע לך את הסיפור שאני כותבת, "בעוד עשר שנים", מקווה שייקלע לטעם שלך :)
באיזה סגנון את קוראת?
אני לא שלך. סיפור מהמם
כל סמאט
אנונימית
ענצתי,מצטרפת לשאלה)
שואל השאלה:
^^בינתיים קראתי משהו על מאפיה