4 תשובות
קחי את זה כלא
שואל השאלה:
מה למה
אנונימית
קודם כל היית צריכה גם להתקשר.
דבר שני יש מצב הןא יעשה משהו בקשר לזה כח הןא לא עונה.
ואצל מפקדים אם לא עונים זאת אומרת שחייבים להגיע, כי כאילו שאלת שאלה רטורית.
מקווה שהוא מפקד סבבה ואם הוא יעשה לך בעיות אז תגידי לו שישים לך על זה יום חופש
לא הבנתי מה הבעיה