42 תשובות
בהצלחה להתמודד עם התוצאות
כדי לעשות דווקא בעיניים
.
בדרך כלל מניחים את המבחן הפוך.
אחרי שקראת את ההוראות.. בהצלחה
שאלה טובה
לפני כמה שנים אמרנו למורה שלנו למתמטיקה שבהצלחה בסוף לא מועיל אחרי כמה זמן היא עשתה לנו מבחן שקוראים לו מבחן ההצלחה או משהו כזה
צחוקים
לפני כמה שנים אמרנו למורה שלנו למתמטיקה שבהצלחה בסוף לא מועיל אחרי כמה זמן היא עשתה לנו מבחן שקוראים לו מבחן ההצלחה או משהו כזה
צחוקים
בהצלחה עם להתמודד עם ההורים בבית אחריי התוצאות
בסוף המבחן צריך להביא חתימת הורים
כי
ב-סוף ה-מבחן צ-ריך ל-הביא ח-תימת ה-ורים!
ב-סוף ה-מבחן צ-ריך ל-הביא ח-תימת ה-ורים!
כי הם מאחלים לנו בהצלחה כי הם רוצים שנעלה את הממוצע בכיתה ואש הם יבחרו כמורים המצטיינים של השנה וככה הם מנצלים אותנו מאחורי הגב?
נו כי כאילו סיימו לכתוב את המבחן אז כותבים בהצלחה בסוף
כנראה מאחלים לך הצלחה בקטע של תוצאה טובה
"בסוף המבחן צריך להביא חתימת הורים "- ראשי תיבות של בהצלחה
מה ממתי מביאים חתימת הוריפ אחרי מבחןן
אז מה יכתבו לך? שתכשל
לפתוח פה לשטן כדי שלא תצליח
אנונימית
ביסודי
אהה הבנתיי
בכל מקרה כל פעם שרןשמיפ בהצלחה שה סתם מכניס אותי ליותר לחץ
בכל מקרה כל פעם שרןשמיפ בהצלחה שה סתם מכניס אותי ליותר לחץ
כי המורים חושבים שאנחנו באמת קוראים את כל המבחן לפני שאנחנו מתחילים לענות כמו שהם אומרים לנו
בסוף
המבחן
צריך
להביא
חתימת
הורים
המבחן
צריך
להביא
חתימת
הורים
שאלת חיי
כדי לקשט את זה עם מרקר
מערכת החינוךלך תבין
בהתחלה עוברים על כל השאלות עם המורה ואז שמגיעים לסוף כתוב בהצלחה כדי להתחיל את המבחן
שאלה עתיקת יומין...
בהצלחה עם הציון
בהצלחה להצליח במבחן אני מניחה
בסוף המבחן צריך להביא חתימת הורים
סתם סתם
להתמודד עם התוצאות או משהו
לא נראלי שיש לזה משמעות ממש
סתם סתם
להתמודד עם התוצאות או משהו
לא נראלי שיש לזה משמעות ממש
בהצלחה הכוונה בהצלחה עם התוצאות.
כי זה ב' בסוף ה' המבחן צ' צריך ל' להביא ח' חתימת
ה' הורים
כי זה ראשי תבות חחח חחח חחח
ה' הורים
כי זה ראשי תבות חחח חחח חחח
בסוף המבחן צריך להביא חתימת הורים
אחרי שקראת את המבחן את מבינה שאת צריכה את ה"בהצלחה" הזה
כי אמורים לקרוא את כל המבחן לפני שמתחילים אותו
נשבעת היום דיברתי על זה
כי המורים חושבים שאנחנו קוראים את כל ההוראות לפני שאנחנו פותרים ואז אחריי שקראנו אנחנו מתחילים
לדעתי, זה בגלל שמצופה מהתלמידים לעבור על המבחן, להגיע לסוף שלו, ורז להתחיל לענות על השאלה,
לכן הסהצלחה, הוא בסוף המעבר על המבחן, לפני התשובות
לכן הסהצלחה, הוא בסוף המעבר על המבחן, לפני התשובות
תמיד חשבתי שזה שסיימת לעבור על כל השאלות
כדי שתצליחו במבחן
כי מצפים מכולם קודם לעבור על כל המבחן לפני שמתחילים אותו
כדי לקשט את זה בסוף המבחן
כי אני חושב שהם תמיד אומרים לעבור על השאלות ורק אז לענות, והבהצלחה הזה נועד בשביל לאחל לנו הצלחה על לענות על המבחן. הסבר גרוע אבל כן.
בהצלחה להיתמודד עם התוצאות
באותו הנושא: