התחברות הרשמה

א-בינארי ונונבינארי זה אותו דבר או שזה דברים שונים? אם זה שונה אז מה ההבדל?

28 בספטמבר 2021, 02:29
הבדליםמגדרלשון פנייהלהטב    
תשובה אחת
אלה מילים נרדפות
א
אוונגד סבנפולד
באותו הנושא:
אני היחידה שחושבת שצריך להמציא דרך בעברית לדבר לאנשים נון בינאריים?
מהו קוד בינארי - מה זה קוד בינארי ואיך מפרשים/מתרגמים אותו?
מה זה בינארי וא- בינארי?
יש פה מישהו א-בינארי שאני יכולה לשאול אותם כמה דברים?
מה זה בסיס בינארי במתמטיקה?
מי שיודע חיסור מספרים בינאריים, מה התשובה לתרגיל:111000-1111?
מה זה מגדר א-בינארי?
מה זה אופציות בינאריות?
האם אני יכול\ה לשנות את המגדר שלי בתעודת זהות למשהו נון-בינארי?
איך עוברים מדצימלי להקסדצימלי ומבינארי להקסדצימלי?
חיפוש בינארי הוא האלגוריתם הכי טוב לחיפוש ברשימה ממוינת?