7 תשובות
רושמת בפתקים את התאריך ואת השעה ומחשבת כמה יוצא, ואז בסוף החודש אני מחשבת את כל מה שעשיתי בסך הכל
אני רושמת בלוח שנה איזה שעות עבדתי ואיזה יום
שואל השאלה:
באיזה אפליקציה הרוב משתמשים? מה הכי טוב?
אנונימי
יש לי אפליקתיה שאני צריכה לסרוק קוד בכניסה לעבודה וביציאה ממנה וזה רושם לי את השעות כניסה ויציאה לפי הזמן בו סרקתי
יש אפלקציה
ובונסים אני מחשב כל יום ורושם

(שיש לי כוח)
יש אפליקציה שניקראת "אחראי משמרת"
תמיד טוב לרשום כן