4 תשובות
נראה לי בצד של ישראל כי אנחנו עוזרים להם
לפי דעתי עם עזה, למרות שבסוף מי שיותר קרוב לניצחון הם יעברו לצד שלו חחח
הם לא בצד של אף אחד כשבא להם הם מתערבים ומנסים לעצור את המלחמה, לרוב ישראל מקשיבה למצרים ועוצרת אבל בעזה לא שמים עליהם.
ממשלה נטרלית, וכמעט רוב תושבי המצרים, בעד פלסטינים.