7 תשובות
שיצחקו מה אני אעשה הבריאות שלך יותר חשובה לכי למיון
נורא מסוכן במיוחד כי את לא מחטאה, לדעתי תחכי עוד כמה שעות לבוקר ותלכי ישר למיון
מה זה אני לא אוהבת לחטא. זה לא שאלה של אוהבת או לא את רוצה שלא יכאב לך ושלא יהיה לך זיהום?
אם באמת ירד לך כמות כזאת גדולה של דם מהאצבע כדאי לך ללכת עכשיו למיון כדי לא לגרום לנזקים- יכול להיות שזה פגע בעצב, או שהזיהום יכנס עמוק ויחמיר את התפקוד באיזור
בקיצור, אם את מרגישה שאין לך את האמצעים כרגע לטפל בזה לבד אז תפני למומחה כי להשאר ולסבול יעשה רק רע
שואל השאלה:
מה זאת אומרת יפגע בתפקוד ?? האצבע נפוחה אבל אני יכולה להזיז
אם התיאור שלך נכון, אז זה מחייב תפרים/הדבקה, וכמה שיותר מוקדם יהיה תוצאה פחות רעה.
טר"מ, מיון, מה שיש אבל עכשיו. ברור שלא לחכות עם זה לבוקר. כבר עבר יותר מידי זמן עם זה.
את לא יכולה לסכן את הריקמה שנחתכה שם.
למי אכפת אם יצחקו עלייך? לכי למיון ישר אם הזיהום רציני את יכולה לאבד את האצבע
אנונימית
שואל השאלה:
עשו לי הדבקה