התחברות הרשמה

הלכתי לראיון במדא מתקשרים אליי או שולחים לי למייל אם התקבלתי או לא??

29 בספטמבר 2021, 22:48
מד"אהתנדבות    
תשובה אחת
שולחים הודעה ניראה לי
ת
תבדקו בגוגל מאיפה לי
באותו הנושא:
טיפים לראיון במדא?
לפניי שבועיים הלכתי לראיון לקורס מדא ועוד לא החזירו תשובה אם התקבלתי או לא , מתי יגידו?
הלכתי לראיון במדא מתקשרים אליי או שולחים לי למייל אם התקבלתי או לא??
הלכתי לראיונות במדא ביום שלישי שעבר
לראיונות במדא הם מתקשרים או שאתה פשוט מגיע?
הלכתי לראיונות של מדא לפני שבוע ואתמול בלילה
הלכתי לראיון לקורס מדא של כיתות ט, כמה ילדים מקבלים לשם בערך?
תקשיבו נרשמתי לראיון במדא בזום
אני אמורה להתכונן לראיון במדא?
התקשרו אליי דרך מדא להגיד לי מתי הראיון שלי ו פיספסתי את השיחה, מה לעשות ?
אתם מתנדבים במדא??איך זה ?ואיך עבר לכם הראיון?כדאי לי ללכת למדא ?