11 תשובות
כן,
לדעתי נצטרך להתחסן כל שנה.
לדעתי נצטרך להתחסן כל שנה.
כמו שלשפעת צריך לעשות חיסון פעם בשנה בערך אז גם לקורונה צריך לעשות חיסון פעם ב.. אז מן הסתם שגם לקורונה יהיו עוד חיסונים
כן.
כן
אנונימית
כן גם רביעי וגם חמישי וגם שישי עד שיימאס להם (רוב הסיכויים זה יהיה עד ה9
כן, כי זה מה שצריך בדיוק כמו המון חיסונים אחרים.
כן
בטח יהיה גם חיסון 666
אמרו בפייזר שנצטרך להתחסן כל כמה שנים ומבוגרים כל שנה משו אני לא הייתי סופרת
אנונימית
אומרים כל חצי שנה יהיו שתי חיסונים
אנונימי
אמרו כל 3 חודשים יצטרכו לחסן את מי שכבר מחוסן , מדעית כי מי שיתחסן או יותר נכון השתתף בניסוי של פייזר רמת הנוגדנים שלו ירדה בעשרות אחוזים מה שמראה על מערכת חיסונית חלשה לכן הוא יהיה תלוי במזרק כל 3 חודשיים כדי לחדש לעצמו את הנוגדנים הסיסטנטיים על מנת להתקיים ואני לא מגזים !!
אנונימי
באותו הנושא: