11 תשובות
בעקרון זה אסור אבל אם לנהג לא אכפת לכי על זה.
אנונימית
לא מכירה נוהל שאסור אבל שווה להחגר, אחלה מקום לשינה בין מקרים.
לא יודעת אם זה אסור או מותר וזה נטו תלוי בנהג
בדחופה אני לא ממליצה לשכב שם ברגיל זה דווקא סבבה ואפשר כם לחגור
בדחופה אני לא ממליצה לשכב שם ברגיל זה דווקא סבבה ואפשר כם לחגור
שואל השאלה:
אפדר לחגור כששוכבים שם???:/!:&:!3
אף פעם לא הסתכלתי על החגורות כי תמיד טיפלתי במטופלים בלי לחגור
אפדר לחגור כששוכבים שם???:/!:&:!3
אף פעם לא הסתכלתי על החגורות כי תמיד טיפלתי במטופלים בלי לחגור
עוברים על החוק
שואל השאלה:
נו אבל ראיתי מלא שכן
נו אבל ראיתי מלא שכן
לא
כן, בעיקרון החגורות האלה מיועדות למצב שתצטרך לפנות שני מטופלים בשכיבה.
לא^
זה מיועד שיהיה אפשר לשבת שם
זה מיועד שיהיה אפשר לשבת שם
הספסל עצמו כן, אבל אם תשים לב יש חגורות כאלה על הספסל, קשה להסביר את זה, שתהיה במשמרת תסתכל ותראה שיש אפשרות לקשור גם לרוחב את החגורות, זה למקרה ונפנה שני מטופלים על קרש גב.
קיצור, קשה להסביר את זה פשוט תשאל את אחד הנהגים איך מפנים שני מטופלים מקובעים לקרש גם באמבולנס.
קיצור, קשה להסביר את זה פשוט תשאל את אחד הנהגים איך מפנים שני מטופלים מקובעים לקרש גם באמבולנס.
יש שם חגורות ושני סוגי אבזמים, כאלה לישיבה וכאלה לקשירה של מטופל לספסל...
באותו הנושא: