87 תשובות
שואל השאלה:
לא אני אמרתי את זה, הוא אמר לי שהוא לא מחזיק אותי בכוח
לא אני אמרתי את זה, הוא אמר לי שהוא לא מחזיק אותי בכוח
אנונימית
לדעתי הגזמת בתגובה שלך , מותר לחבר שלך שיהיו לו ידידות ובזוגיות טובה סומכים אחד על השני ולא מתעצבנים מכל חיבוק שהוא נותן למישהי אחרת
אני כן חושבת שהיית צריכה לשתף אותו שהפריע לך לראות את זה אבל לא לתקוף ולהגיד לו שתפרדי ממנו אם הוא יחבק מישהי שוב
זה בסדר לקנא אבל חבל שזה יהרוס לכם כי אם באמת זה היה רק חיבוק אז שטויות
אני כן חושבת שהיית צריכה לשתף אותו שהפריע לך לראות את זה אבל לא לתקוף ולהגיד לו שתפרדי ממנו אם הוא יחבק מישהי שוב
זה בסדר לקנא אבל חבל שזה יהרוס לכם כי אם באמת זה היה רק חיבוק אז שטויות
לדעתי את יצאת לא בסדר...
ואם היא הייתה החברה הכי טובה שלו? ומה קורה עם ידידים בנים שיש לך? נו באמת זה שהוא מחבק אנשים אחרים לא אומר שאותך הוא לא אוהב הכי
ואם היא הייתה החברה הכי טובה שלו? ומה קורה עם ידידים בנים שיש לך? נו באמת זה שהוא מחבק אנשים אחרים לא אומר שאותך הוא לא אוהב הכי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה היה חיבוק ונשיקה בצורה שבה הוא מחבק ומנשק אותי
אבל זה היה חיבוק ונשיקה בצורה שבה הוא מחבק ומנשק אותי
אנונימית
שואל השאלה:
חברים בואן נעשה סדר. זה היה חיבוק ונשיקה על המצח שנראתה ממש לא טוב שניה לפני הוא היה עם חברה שלו והסתובב בכל בית ספר
חברים בואן נעשה סדר. זה היה חיבוק ונשיקה על המצח שנראתה ממש לא טוב שניה לפני הוא היה עם חברה שלו והסתובב בכל בית ספר
אנונימית
אוקיי ו...? ^^^
זה לא משנה, יש הבדל בהערכה שלו לגבייך ולגביי סתם עוד מישהי
זה לא משנה, יש הבדל בהערכה שלו לגבייך ולגביי סתם עוד מישהי
אנונימית
אני הכי בעד לתת חופש בזוגיות אבל לתת נשיקה על הראש למישהי זה מוגזם לדעתי
וזה נשמע שיש לו פיצול כי הוא הגיב פעם אחת שזה לא יקרה ופעם שנייה בגישה תקיפה
את מרגישה שהוא מתנהג ככה בעוד תחומים? כלומר לפי המשפט האחרון שכתבת
וזה נשמע שיש לו פיצול כי הוא הגיב פעם אחת שזה לא יקרה ופעם שנייה בגישה תקיפה
את מרגישה שהוא מתנהג ככה בעוד תחומים? כלומר לפי המשפט האחרון שכתבת
שואל השאלה:
בדיוק!! ^^
בדיוק!! ^^
אנונימית
זב הכל תלוי באיך זה היה נראה
לא היינו שם אז קשה לנו ליעץ לך אבל גם אם זה היה מוגזם והפריע לדעתי היית צריכה לבוא יותר בגישה של לשתף אותו שזה מפריע לך ולשאול ממתי זה ככה שהוא מנשק בנות ולא לתקוף ולאיים שתיפרדי ממנו כי זה לא נעים לשני הצדדים
לא היינו שם אז קשה לנו ליעץ לך אבל גם אם זה היה מוגזם והפריע לדעתי היית צריכה לבוא יותר בגישה של לשתף אותו שזה מפריע לך ולשאול ממתי זה ככה שהוא מנשק בנות ולא לתקוף ולאיים שתיפרדי ממנו כי זה לא נעים לשני הצדדים
אני חושבת שאת צודקת.
ואני הסברתי את זה גם לבן זוג שלי.
הוא יכול לחבק ידידות חיבוק קטן של ידידים ולא מעבר.
אז מפה ועד לנשיקה בראש וחיבוק כמו שהוא מתחבק איתך?
זה ממש לא במקום.
אני יכולה להגיד לך שלבן זוג שלי הייתה חברה טובה שכל הזמן הייתה נוגעת בו כאילו הוא הבן זוג שלה.
ולי זה לא התאים אז הוא עשה את השיקולים שלו וניתק קשר איתה...
אם הוא יעשה את זה שוב? תפרדי ממנו שום מכות ושום נעליים.
וזה לא איום, את רק הזהרת.
ואני הסברתי את זה גם לבן זוג שלי.
הוא יכול לחבק ידידות חיבוק קטן של ידידים ולא מעבר.
אז מפה ועד לנשיקה בראש וחיבוק כמו שהוא מתחבק איתך?
זה ממש לא במקום.
אני יכולה להגיד לך שלבן זוג שלי הייתה חברה טובה שכל הזמן הייתה נוגעת בו כאילו הוא הבן זוג שלה.
ולי זה לא התאים אז הוא עשה את השיקולים שלו וניתק קשר איתה...
אם הוא יעשה את זה שוב? תפרדי ממנו שום מכות ושום נעליים.
וזה לא איום, את רק הזהרת.
אנונימית
לגמרי כועסת
אנונימית
שואל השאלה:
מהאנשים שכתבו שזה מוצדק בדוק אין להן חבר.
מהאנשים שכתבו שזה מוצדק בדוק אין להן חבר.
אנונימית
תפרדי ממנו סתם חרא
אנונימי
כל הכבוד שלא הסתרת את הרגשות שלך ממנו ומה זה "אני לא מחזיק אותך בכוח" תזרקי אותו
אנונימית
לפי דעתי לא הגזמת עם התגובה
היא *ידידה* שלו, לא חברה שלו
מוגזם לפי דעתי שהוא נישק אותה בראש כמו שהוא עושה לך
היא *ידידה* שלו, לא חברה שלו
מוגזם לפי דעתי שהוא נישק אותה בראש כמו שהוא עושה לך
עצם זה שהוא נישק למישהי את המצח כמו שהוא עושה לך זה כבר מראה שהוא לא רציני איתך, אחרי זה הוא גם אומר לך "אני לא מחזיק אותך בכוח" מול כל הילדים בכיתה?!
תזרקי אותו!
תזרקי אותו!
כן^
נשמע ערס קטן ומניאק
הקשר הזה לא יחזיק מעמד
הקשר הזה לא יחזיק מעמד
אנונימית
בואנה התגובות פה מפגרות, הוא יצא לא בסדר וכן סיטואציה מביכה.
שמעי נשמע שיש בו משהו לא בסדר, השינוי תגובה שלו היה לקיצון השני.
שמעי נשמע שיש בו משהו לא בסדר, השינוי תגובה שלו היה לקיצון השני.
אני יכולה להבין למה קינאת ולמה הגבת ככה אוךי היית צריכה לנסח את ההודעה שלך אחרת םשוט שזה פחות יראה בצורה תוקפנית. הייתם צריכים לדבר על זה במקום אחר ובצורה אחרת
תשמעי אני מבינה שזה מעצבן אבל כאילו מותר שיהיה לו ידידות זה שיש לו חברה זה לא אומר שהוא צריך לנתק קשר ולשמור מרחק מהידידות שלו וזה באמת לא בסדר שהוא נישק אותה אבל גם התגובה שלל קצת מוגזמת תדברי איתו ותגידי לו שזה לא נעים לך שהוא עושה את זה והוא יבין ואם הוא בכל זאת ימשיך וזה מפריע לך אז או שתיפרדי ממנו או שבאמת את תראי שהוא יבין כמה זה מפריע לך
אבל אם כל הבית ספר יודע אז כן הייתי מתעצבנת ממש כאילו באיזה קטע שעכשיו יריצו שמועות על פרידה ושנייה אחר כך הוא יבוא אלייך וינשק אותך ויחבק אותך
לדעתי הגבת ממש סבבה הוא צריך להבין שלא ככה מתנהגים
אני הייתי כועסת
ואז מסבירה לו כמו שאת אמרת
ואז אחרי שהוא קלט והבין הייתי עוברת לשיחת צחוקים....
אין לדעתי מה להתעכב על זה יותר מדיי
ואז מסבירה לו כמו שאת אמרת
ואז אחרי שהוא קלט והבין הייתי עוברת לשיחת צחוקים....
אין לדעתי מה להתעכב על זה יותר מדיי
אני חושבת שהדבר שמפריע בזה זה שהוא מתייחס אליה בדיוק כמו שאלייך, שהצומי שלו לא רק שלך. זה בטוח כואב, כי בזוגיות את רוצה להרגיש מעט מיוחדת בעיני בן הזוג שלך.
אנונימית
מילא החיבוק אבל נשיקה על המצח?? לא מתאים בכלל
הגבת בתורה נכונה, ובכללי, זה ממש מוזר וקצת לא בסדר שמישהו מחבק אותך ומנשק אותך בראש או לא משנה איפה, ואחר כך הוא עושה זאת למישהו אחרת. אם זה כבר קרה, אז אין פה מה להמשיך איתו... באמת... אם הוא פשוט האיז לעשות זאת עם מישהי אחרת , אז זהו , לא צריך לבלות עם אנשים כאלו, כי מבחינתי, זה אותו דבר כמו שאני נניח אפגוש מישהי (שאני נפגש איתה, מתנשק, עושה דברים, סתם דוגמה), שהיא גם נפגשת ומתנשקת עם מישהו אחר... זה כבר נראה בוגדני ממש, וזה ככה.
אז התגובה שלך הייתה בדיוק רלוונטית ולא צריך לפחד ממה שאיך שהוא יגיב לזה. למרות שאני בן ולא בת, אני עדיין הבנתי את הסיטואציה.
אז התגובה שלך הייתה בדיוק רלוונטית ולא צריך לפחד ממה שאיך שהוא יגיב לזה. למרות שאני בן ולא בת, אני עדיין הבנתי את הסיטואציה.
הגבת בצורה יפה
והוא סתם תוקף כי הוא מבין שיצא לו טעות
תפגשו ותסבירי לו יפה שאין לכם מה לריב , ראית פעם ראשונה והסברת שזה מוגזם מבחינתך וזה לגיטימי ושהוא צריך לכבד אותך כי את לא היית עושה את זה ואמרת את זה ככה כדי להסביר לו שזה לא מכבד אותך שהוא עושה ככה
והוא סתם תוקף כי הוא מבין שיצא לו טעות
תפגשו ותסבירי לו יפה שאין לכם מה לריב , ראית פעם ראשונה והסברת שזה מוגזם מבחינתך וזה לגיטימי ושהוא צריך לכבד אותך כי את לא היית עושה את זה ואמרת את זה ככה כדי להסביר לו שזה לא מכבד אותך שהוא עושה ככה
ממש לא הגזמת כל האנשים שאומרים שהגזמת כנראה לא עברו משהו כזה אם זה היה קורה לי הייתי אומרת לו על זה משהו כי אמרת שהוא נישק אותה כמו שהוא מנשק והתנהג כמו שהוא מתנהג איתך זה לא בסדר
מבינה אותך לגמרי
גם אותי זה היה מעצבן
אבל את לא צריכה לתקוף אותו ישר בהודעות איום כמו "אם תעשה את זה שוב אני לא אדבר איתך"
תדברי איתו על זה ברוגע ותגידי לו שזה היה מוגזם מדי לדעתך
מותר לחבר שלך שיהיה לו ידידות, זה בסדר ונורמלי
כמו שלך אין בעיה שיהיה ידידים
דברי איתו על זה ברוגע, אם את מספיק חשובה לו הוא יפסיק לעשות את זה כל כך מוגזם ויתחיל לחבק את ידידות שלו פחות עם נשיקות וכאלה
גם אותי זה היה מעצבן
אבל את לא צריכה לתקוף אותו ישר בהודעות איום כמו "אם תעשה את זה שוב אני לא אדבר איתך"
תדברי איתו על זה ברוגע ותגידי לו שזה היה מוגזם מדי לדעתך
מותר לחבר שלך שיהיה לו ידידות, זה בסדר ונורמלי
כמו שלך אין בעיה שיהיה ידידים
דברי איתו על זה ברוגע, אם את מספיק חשובה לו הוא יפסיק לעשות את זה כל כך מוגזם ויתחיל לחבק את ידידות שלו פחות עם נשיקות וכאלה
כן הייתי כועסת
אני בן אדם די קנאי בכללי, וגם ככה יש לי בעיות אמון
עכשיו זה לא שאני לא ארצה שלחבר שלי יהיו ידידות וכל זה, כי זה כמו שיש לי ידידים ולא קורה כלום.
אבל אם אני אראה אותו מתנהג עם מישהי כמו שהוא מתנהג איתי, אני כן אחשוד
ואז כשהוא גם לא מבין את מה שקורה ונוצר ויכוח או משהו אז אני ממש אתעצבן
עכשיו חיבוק וזה לא אכפת לי, אני מדברת על אם יהיה מצב שהוא מתנהג עם מישהי כמו שהוא מתנהג איתי, יעני כמו בן זוג
זה כן יהיה בעייתי
אני בן אדם די קנאי בכללי, וגם ככה יש לי בעיות אמון
עכשיו זה לא שאני לא ארצה שלחבר שלי יהיו ידידות וכל זה, כי זה כמו שיש לי ידידים ולא קורה כלום.
אבל אם אני אראה אותו מתנהג עם מישהי כמו שהוא מתנהג איתי, אני כן אחשוד
ואז כשהוא גם לא מבין את מה שקורה ונוצר ויכוח או משהו אז אני ממש אתעצבן
עכשיו חיבוק וזה לא אכפת לי, אני מדברת על אם יהיה מצב שהוא מתנהג עם מישהי כמו שהוא מתנהג איתי, יעני כמו בן זוג
זה כן יהיה בעייתי
הייתי ממש נעלבת אני חושבת שאת צודקת
אנונימית
את ממש צודקת לדעתי
את צודקת הוא יצא באמת מגעיל
צודקת לגמרי
אנונימית
את צודקת לדעתי תסיימי את זה.. לא מתנהגים ככה והוא הגיב ממש מגעיל מילא יש לו ידידות חיבוק וזה אבל נשיקה מוגזם ועוד כמו שהוא עושה לך בחיים לא הייתי מסכימה
למה את כובלת אותו?
אם הייתי יוצא אם מישהו/מישהו והוא היה מונע ממני לחבק ולנשק אנשים בלחי/מצח הייתי מרגיש כאילו אני בכלוב
זה שיוצאים עם מישהו לא אומר שאסור להם לגעת באחרים יותר
אני אדם שמראה הרבה חיבה אז זה היה ממש מדכא אותי
אם הייתי יוצא אם מישהו/מישהו והוא היה מונע ממני לחבק ולנשק אנשים בלחי/מצח הייתי מרגיש כאילו אני בכלוב
זה שיוצאים עם מישהו לא אומר שאסור להם לגעת באחרים יותר
אני אדם שמראה הרבה חיבה אז זה היה ממש מדכא אותי
לדעתי את צודקת ואם אתם בזוגיות הוא לא אמור לנשק מישהי אחרת אפילו אם זה במצח
תיפרדי ממנו. היום את לוקחת ממנו ידידות, מחר זה חצי דירה. גברים אל תתחתנו, נשים נולדו בשביל לקחת את מה שהרווחנו
וואי וואי
למה כולכם כאלה חונקים?
תנו לאנשים להשתחרר
תכף תגידו שלבן זוג שלכם אסור לנשק את אמא שלו או את החברה הכי טובה שלו
וואו
העיקר אם הוא היה מנשק/מחבק בן לא היה לכם
אכפת
זה גם מראה את החוסר ביטחון שבכם ואת הקנאה באור דוחה
אתם גם מצדיקים את את ההתנהגות שלה
היא יכלה לדבר איתו כמו בן אדם ולא כמו חיה
למה כולכם כאלה חונקים?
תנו לאנשים להשתחרר
תכף תגידו שלבן זוג שלכם אסור לנשק את אמא שלו או את החברה הכי טובה שלו
וואו
העיקר אם הוא היה מנשק/מחבק בן לא היה לכם
אכפת
זה גם מראה את החוסר ביטחון שבכם ואת הקנאה באור דוחה
אתם גם מצדיקים את את ההתנהגות שלה
היא יכלה לדבר איתו כמו בן אדם ולא כמו חיה
אנונימי
היא דיברה איתו לגמרי כמו בן אדם
היה לגמרי אכפת לי אם הוא היה מנשק בן ואסור לו לנשק את החברה הכי טובה שלו ולמה גם שיעשה את זה
היה לגמרי אכפת לי אם הוא היה מנשק בן ואסור לו לנשק את החברה הכי טובה שלו ולמה גם שיעשה את זה
הוא באמת לא מחזיק אותך בכוח
גם את לא אותו
וזה שאמרת לו שהוא לא יראה אותך יותר זה לא בסדר, כי זה איום.
הוא פוט הציב לך עובדה
אנחנו בעידן הרבה יותר בוגר
הרבה יותר מכיל
אל תצפי שיהיה לך גבר שלא תהיה לו אינטרקציה עם בחורה- כי זה לא יקרה
ואם זה יקרה, אז לא לטווח ארוך.
אותו דבר בחורות.
הקנאה הורגת אבל פה את נבחנת בתור בת זוג.
מי שאוהב באמת, נותן אמון באמת וזו הציפייה בזוגיות.
הוא נתן לידידה שלו נשיקה על הראש, זו לא בגידה או שום דבר אחר.
גם את לא אותו
וזה שאמרת לו שהוא לא יראה אותך יותר זה לא בסדר, כי זה איום.
הוא פוט הציב לך עובדה
אנחנו בעידן הרבה יותר בוגר
הרבה יותר מכיל
אל תצפי שיהיה לך גבר שלא תהיה לו אינטרקציה עם בחורה- כי זה לא יקרה
ואם זה יקרה, אז לא לטווח ארוך.
אותו דבר בחורות.
הקנאה הורגת אבל פה את נבחנת בתור בת זוג.
מי שאוהב באמת, נותן אמון באמת וזו הציפייה בזוגיות.
הוא נתן לידידה שלו נשיקה על הראש, זו לא בגידה או שום דבר אחר.
את יודעת שלנשק אנשים זה גם סוג של שלום ו להראות חיבה לאנשים כן?
אנונימי
סליחה שאני נשמע מתנשא
יש פה תגובות של אנשים שזה נראה שלא חוו מעולם זוגיות או חוו זוגיות אחת שלא צלחה.
הייתי ב3 מערכות יחסים
בשלושתן לא הייתי מסכים כלום לאקסיות שלי, לא נשיקה על הלחי אפילו כמו קנאי מסריח
והגעתי למסקנה שזוגיות בריאה זו זוגיות עם אמון
אם אין אמון הזוגיות בין כה תיגמר.
חומר למחשבה.
יש פה תגובות של אנשים שזה נראה שלא חוו מעולם זוגיות או חוו זוגיות אחת שלא צלחה.
הייתי ב3 מערכות יחסים
בשלושתן לא הייתי מסכים כלום לאקסיות שלי, לא נשיקה על הלחי אפילו כמו קנאי מסריח
והגעתי למסקנה שזוגיות בריאה זו זוגיות עם אמון
אם אין אמון הזוגיות בין כה תיגמר.
חומר למחשבה.
בטח שהייתי כועסת לא הייתי מדברת איתו (אני דרמתית רצח) ואוי ואבוי לו אם הוא היה נופל על יום שאני במחזור
היי, קודם כל מה זאת אומרת "אף אחד לא יאיים להיפרד ממני" מה שאני הייתי עושה אם הייתי רואה שזה ממשיך פשוט הייתי אומרת לו שאני רוצה הפסקה.
וגם אם הוא לא ימשיך זה כן ימשיך לעצבן אותי.
וגם אם הוא לא ימשיך זה כן ימשיך לעצבן אותי.
69 נעיצות
אנונימי
ההייתי כועס עליו כי כאילו אנחנו זוג למה אתה מחבק אחרות שאני אמורה להיות האישה הכי חשובה לךמ
את צודקת בהחלט!
אז,אסור לו לחבק אחרים ?
אנונימי
אני בן אחמ אחמ
וכן עם היא אמורה להיות האישה הכי חשובה לו בעולם למה הוא רץ לחבק אחרות כנראה שיש יותר חשובות ממנה
וכן עם היא אמורה להיות האישה הכי חשובה לו בעולם למה הוא רץ לחבק אחרות כנראה שיש יותר חשובות ממנה
מה אם הוא מחבק בן אדם שחשוב לו .. ?
או משפחה או חברה טובה ?
מה שאתם עושים זה לכלוא בן אדם פשוט
או משפחה או חברה טובה ?
מה שאתם עושים זה לכלוא בן אדם פשוט
אנונימי
לא דיברתי על בן משפחה אבל ידידה שזה אדם שלא אמור להיות חשוב כל כך שלא יחבק ובטח שלא ינשק
אני לא מתעצבנת בקלות, אבל מה שהוא עשה לא היה בסדר, גם אני הייתי מתעצבנת, אבל תנסי לסמוך עליו. זאת לא מערכת יחסים אם אתם לא סומכים אחד על השנייה
אבל לחבק אנשים זה הדבר הכי נורמלי ואנושי
למה הבן זוג לא יכל להפגין חיבה בלי לשאת בתוצאות?
לבת זוג יש בעיות אמון וביטחון עצמי נמוך אם למנוע מבן הזוג שלה רק להתקרב או לגעת באחרים גורם לה להרגיש טוב
זה ממש דוחה
לחבק ולנשק זה נורמלי זה לא משהו אקסקלוסיבי לבן/בת זוג שהם במערכת יחסים
למה הבן זוג לא יכל להפגין חיבה בלי לשאת בתוצאות?
לבת זוג יש בעיות אמון וביטחון עצמי נמוך אם למנוע מבן הזוג שלה רק להתקרב או לגעת באחרים גורם לה להרגיש טוב
זה ממש דוחה
לחבק ולנשק זה נורמלי זה לא משהו אקסקלוסיבי לבן/בת זוג שהם במערכת יחסים
אנונימי
בעיניי זה הגיוני התגובה שלך אבל נראה שיש בעיות אמון בינכם אז אתם חייבים לדבר על זה לא ישר לפוצץ
יש מלא מערכות יחסים בריאות שאפשר לנשק ולחבק אחרים (אני מדבר על נשיקה בלתי כמובן לא פה)
אם זה שהוא נוגע בנות אחרות מעצבן אותה אז היא לא מוכנה בכלל למערכת יחסים
אין דבר כזה שמישהו לא ייגע באחרים למשך כמה שנים / כל חייו שהוא במערכת יחסים איתה
אם זה שהוא נוגע בנות אחרות מעצבן אותה אז היא לא מוכנה בכלל למערכת יחסים
אין דבר כזה שמישהו לא ייגע באחרים למשך כמה שנים / כל חייו שהוא במערכת יחסים איתה
אנונימי
עם בן הזוג שלך (אין לי מושג עם אתה בן או בת) היה עושה לך את זה וההיית רואה אותו מנשק ידידה שלו ומחבק אותו היית ממשיכה כאילו כלום לא קרה
זה לא היה לי משנה כי אני לא צריך להחזיק את הבן זוג שלי בשרשראות ולשמור אץ המפתח אצלי
אני מחבק ומנשק אנשים , אני אמור להפסיק להפגין חיבה שאני נכנס למערכת יחסים עם מישהו?
ככה מראים אהבה גם בכללי זה לא רק לבני זוג זה לחברים , למשפחה , בני זוג ,
אם זה משהו תמים אז באמת שזה לא פוגע אבל אם זה בנטייה לבגוד בבן זוג או להתחיל לפלרטט עם אחרים זה סיפור שונה
אבל אם זה פשוט חיבוק/נשיקה זה ממש לא ביג דיל
אני בעצמי חיבקתי ונישקתי בלחי את החברה הכי טובה שלי כי אני ממש אוהב אותה היא כמו אחות בשבילי והיא במערכת יחסית שעשיתי את זה ולא היה לה אכפת או לבן זוג שלה
גם את החבר הכי טוב שלי אני מחבק ושהייתה לו בת זוג זה לא הפריע לאף אחד
אני מחבק ומנשק אנשים , אני אמור להפסיק להפגין חיבה שאני נכנס למערכת יחסים עם מישהו?
ככה מראים אהבה גם בכללי זה לא רק לבני זוג זה לחברים , למשפחה , בני זוג ,
אם זה משהו תמים אז באמת שזה לא פוגע אבל אם זה בנטייה לבגוד בבן זוג או להתחיל לפלרטט עם אחרים זה סיפור שונה
אבל אם זה פשוט חיבוק/נשיקה זה ממש לא ביג דיל
אני בעצמי חיבקתי ונישקתי בלחי את החברה הכי טובה שלי כי אני ממש אוהב אותה היא כמו אחות בשבילי והיא במערכת יחסית שעשיתי את זה ולא היה לה אכפת או לבן זוג שלה
גם את החבר הכי טוב שלי אני מחבק ושהייתה לו בת זוג זה לא הפריע לאף אחד
אנונימי
זה נכון עם הוא עושה את זה בכל יום אז זה נהיה חשטד אבל עם זה חד פעמי כזה אז זה עטד בסדר
כמו שאמרתי אפשר לחבק ולנשק אנשים בתור שלום
פעם בחטיבה ובתיכון מלא חברים היו מתחבקים כל בוקר פשוט ולפעמים נשיקה על הראש/לחי אם הם ממש התגעגעו אליהם או משהו
פעם בחטיבה ובתיכון מלא חברים היו מתחבקים כל בוקר פשוט ולפעמים נשיקה על הראש/לחי אם הם ממש התגעגעו אליהם או משהו
אנונימי
אם בת הייתה מחבקת בת אחרת ומנשקת בלתי אז גם הייתם מחליקים את זה
העיקר שזה בן ובת זה בעייתי
העיקר שזה בן ובת זה בעייתי
אנונימי
מותר לחבק אבל לא להגזים לול כי זה נראה מוזר ככה חחח
מה? מה הכוונה מקלחים
שואלת השאלה פשוט ייצאה עליו בהודעות ורק אמר לה שבאמת אף אחד לא מחייב מישהו מהם להיות במערכת יחסים הזאתי
והיא כן איימה עליו "אם תעשה את זה שוב אני לא אדבר איתך יותר"
אם דבר כזה קטן גורם לה להיעלב ולבכות אז היא לא מוכנה בשיט לזוגיות
והיא כן איימה עליו "אם תעשה את זה שוב אני לא אדבר איתך יותר"
אם דבר כזה קטן גורם לה להיעלב ולבכות אז היא לא מוכנה בשיט לזוגיות
אנונימי
מחליקים / נותנים לזה להחליק
כאילו לא אכפת להם והיו ממשיכים עם החיים שלהם כאילו כלום לא קרה ^^
כאילו לא אכפת להם והיו ממשיכים עם החיים שלהם כאילו כלום לא קרה ^^
אנונימי
עם זה בת עם בת אז יש סיכוי שהם לסביוץ
זה בטוח הזוגיות הראשונה שלה
אז שתיפרד ממנו ותתבגר לפני שתעבור לזוגיות ההבאה שלה
אין דבר כזה שמישהו ייצא איתה ולא ייגע באף אחד אחר יותר כל עוד הוא איתה
אין דבר כזה שמישהו ייצא איתה ולא ייגע באף אחד אחר יותר כל עוד הוא איתה
אנונימי
אנשים יכלים להיות עם מגע עם המין שלהם גם בלי להיות לסבית/הומו וגם אנשים מהמין השני לא תמיד סטרייטים
אנונימי
כן אבל גם עם אתה רואה בת מתנשקת עם בת בזמן שהיא בזוגיות זה גם חשוד
בבית הספר שלי בנות תמיד היו בחבורות ומתחבקות ומנשקות זו את זו בלחי בלי הפסקה
הם גם היו סטרייטיות רצח/פרחות/עם בנות זוג
הם גם היו סטרייטיות רצח/פרחות/עם בנות זוג
אנונימי
אז יש להם בני זוג מאוד חזקים כי אני הייתי מתחיל לחשוד קצת עם הבת זוג שלי הייתה מתנשקת עם בן או בת בלי הפסקה
לא יודע
זה פשוט להראות אהבה ומגע אנושי
אני באמת לא מבין מה הביג דיל
לחבק ולגעת באחרים זה מה בן אדם עושה
למה מה זה חיים בלי לגעת באחרים ? בלי להביע אהבה או רגשות
להגיד " אני אוהב אותך" כל אחד יכל להגיד אבל להראות את זה זה יותר מדהים
זה פשוט להראות אהבה ומגע אנושי
אני באמת לא מבין מה הביג דיל
לחבק ולגעת באחרים זה מה בן אדם עושה
למה מה זה חיים בלי לגעת באחרים ? בלי להביע אהבה או רגשות
להגיד " אני אוהב אותך" כל אחד יכל להגיד אבל להראות את זה זה יותר מדהים
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים יצאו פה מפרופורציות!!
לא כלאתי שום בן אדם ובחיים לא אמרתי לחבר שלי אל תדבר איתה או אל תגיד לה שלום או על תחבק.
אבל שחבר שלך, שאת מצפה שיהיה רק שלך מנשק ומחבק מישהי בצורה שבה הוא מנשק ומחבק אותך, יש לי את כל הזכות בעולם לכעוס!!
אני סומכת על חבר שלי מאוד לכל הפסיכולוגים פה שמנסים לנתח לי את הזוגיות ואומרים שיש לי בעיות אמון.
וזה גם ממש לא המערכת יחסים הראשונה שלי למודאגים פה, בסהכ הייתי בשעת כעס ולא היה לי עם מי להתייעץ וכמו הרבה אנשים הגעתי לפה וכתבתי את הכל ולא ציפיתי שזה יתפוצץ בצורה כזאת 70 פלוס נעצים ומלא תגובות.
תודה לכל העוזרים, הכל בסדר, דיברו ועכשיו הוא ישן לי על הציצי קצת כואב אבל מתסדרים
אנשים יצאו פה מפרופורציות!!
לא כלאתי שום בן אדם ובחיים לא אמרתי לחבר שלי אל תדבר איתה או אל תגיד לה שלום או על תחבק.
אבל שחבר שלך, שאת מצפה שיהיה רק שלך מנשק ומחבק מישהי בצורה שבה הוא מנשק ומחבק אותך, יש לי את כל הזכות בעולם לכעוס!!
אני סומכת על חבר שלי מאוד לכל הפסיכולוגים פה שמנסים לנתח לי את הזוגיות ואומרים שיש לי בעיות אמון.
וזה גם ממש לא המערכת יחסים הראשונה שלי למודאגים פה, בסהכ הייתי בשעת כעס ולא היה לי עם מי להתייעץ וכמו הרבה אנשים הגעתי לפה וכתבתי את הכל ולא ציפיתי שזה יתפוצץ בצורה כזאת 70 פלוס נעצים ומלא תגובות.
תודה לכל העוזרים, הכל בסדר, דיברו ועכשיו הוא ישן לי על הציצי קצת כואב אבל מתסדרים
אנונימית
אממ לא שפטתי אף אחד כן
אבל זה באמת קצת מוזר שהוא מנשק אותה יותר מפעם אחת מקווה שיפסיק הכאב חחח
אבל זה באמת קצת מוזר שהוא מנשק אותה יותר מפעם אחת מקווה שיפסיק הכאב חחח
אנונימי עם חברה שלך הייתה אומרת לגבר אחר אני אוהבת אותך איל היית מגיב
שואל השאלה:
הדברים יצאו מהקשרם כל אחד אומר פה מה שהוא רוצה. זה קרה פעם אחת.!
הדברים יצאו מהקשרם כל אחד אומר פה מה שהוא רוצה. זה קרה פעם אחת.!
אנונימית
זה תלוי
אם זה מכוונה של אהבה בצורה של "אנחנו חברים הרבה זמן/אני מעריך אותך /אתה לאללה " אז זה בסדר להגיד לבן אדם שאתה אוהב אותו , להגיד לאנשים שאתה אוהב אותם זה חשוב כי אתה באמת אוהב אותם לא? אתה מכבד אותם ומעריך אותם , מילה יפה פה ושם לא תהרוג
וזה לא משנה אם זה היה בן או בת זוג שלי אומרים לבן אחר או בת אחר
אבל אם זה במובן של "אני מאוהב/ת בך" למישהו אחר זה עיניין אחר לגמריי כמובן
אם זה מכוונה של אהבה בצורה של "אנחנו חברים הרבה זמן/אני מעריך אותך /אתה לאללה " אז זה בסדר להגיד לבן אדם שאתה אוהב אותו , להגיד לאנשים שאתה אוהב אותם זה חשוב כי אתה באמת אוהב אותם לא? אתה מכבד אותם ומעריך אותם , מילה יפה פה ושם לא תהרוג
וזה לא משנה אם זה היה בן או בת זוג שלי אומרים לבן אחר או בת אחר
אבל אם זה במובן של "אני מאוהב/ת בך" למישהו אחר זה עיניין אחר לגמריי כמובן
אנונימי
עם זה קרה פען אחת זה בסדר הוא סתם מחבב אותה
וואו כמה שאתה גבר אנונימי עם חברה שלי הייתה עושה את זה הייתי נפרד ממנה
אפשר לאהוב בן אדם בלי להתאהב בו ולרצות להיות איתו כל חייו
כמו שאוהבים את המשפחה/חברים ממש טוב , אתם אוהבים אותם פשוט לא יותר ולא פחות
כמו שאוהבים את המשפחה/חברים ממש טוב , אתם אוהבים אותם פשוט לא יותר ולא פחות
אנונימי
אתם סתם רוכשניים פה בתגובות
כל אחד חופשי לעשות מה שבאלו
אני לא אכבול את הבת זוג שלי כי אני מקנאה או משהו
אם היא מחבקת אנשים אז זה מדהים מצידי
כל אחד חופשי לעשות מה שבאלו
אני לא אכבול את הבת זוג שלי כי אני מקנאה או משהו
אם היא מחבקת אנשים אז זה מדהים מצידי
אנונימי
שואל השאלה:
מה יש לכם חבר שלי לא אמר שהוא אוהב אף אחת. הוא רק עשה מה שעשה
מה יש לכם חבר שלי לא אמר שהוא אוהב אף אחת. הוא רק עשה מה שעשה
אנונימית
שואלת השאלה-
הוא ביקש ממך סליחה?!
זה ממש חשוב, הוא צריך להצטער מאוד על מה שהוא עשה!!! זה ממש חמור איך שהוא התנהג ואני בכלל הייתי מעיפה אותו באותו הרגע.
לא יודעת מה כל הסיפור אבל כרגע זה נשמע לי כאילו את יותר מידי גורמת לו להרגיש כמו מלך (אם הוא לא הצטער על זה ברמה מטורפת).
זה כבר לא רק הנשיקה זה גם איך שהוא דיבר עלייך, לא רק שהרמה שלו נמוכה "אני לא מחזיק אותך" הוא גם הלבין את פנייך ברבים כשאמר את זה ליד אנשים וזה ממש נשמע כאילו הוא הרגיש מגניב כשהוא הביך אותך ליד החברה כי הוא ממש אגואיסט והרגיש מובך על מה שאמרת לו אז הוא רצה להביך אותך חזרה.
אם הוא היה אומר "אני לא מחזיק אותך"
אז באותו הרגע הייתי אומרת לו "טוב, אז אני הולכת"
הוא ליטרלי נישק למישהי את הראש שזה דבר שעושים בשביל להביע אהבה שהיא מעבר לידידות ואז הוא הביך אותך בצורה מזעזעת.
למה הוא ישן לך עכשיו על הציצי??
את אולי הולכת לשנוא אותי אבל הוא מזעזע ונשמע לי כמו סטוציונר כזה.
שוב, אני לא יודעת אם הוא ביקש סליחה ואם כן אז איך, אם דיברתם, אם הוא מכבד אותך או לא באופן כללי, אבל ממה שתיארת עד כו הוא נשמע מזעזע ולא מגיע לו אותך.
הוא ביקש ממך סליחה?!
זה ממש חשוב, הוא צריך להצטער מאוד על מה שהוא עשה!!! זה ממש חמור איך שהוא התנהג ואני בכלל הייתי מעיפה אותו באותו הרגע.
לא יודעת מה כל הסיפור אבל כרגע זה נשמע לי כאילו את יותר מידי גורמת לו להרגיש כמו מלך (אם הוא לא הצטער על זה ברמה מטורפת).
זה כבר לא רק הנשיקה זה גם איך שהוא דיבר עלייך, לא רק שהרמה שלו נמוכה "אני לא מחזיק אותך" הוא גם הלבין את פנייך ברבים כשאמר את זה ליד אנשים וזה ממש נשמע כאילו הוא הרגיש מגניב כשהוא הביך אותך ליד החברה כי הוא ממש אגואיסט והרגיש מובך על מה שאמרת לו אז הוא רצה להביך אותך חזרה.
אם הוא היה אומר "אני לא מחזיק אותך"
אז באותו הרגע הייתי אומרת לו "טוב, אז אני הולכת"
הוא ליטרלי נישק למישהי את הראש שזה דבר שעושים בשביל להביע אהבה שהיא מעבר לידידות ואז הוא הביך אותך בצורה מזעזעת.
למה הוא ישן לך עכשיו על הציצי??
את אולי הולכת לשנוא אותי אבל הוא מזעזע ונשמע לי כמו סטוציונר כזה.
שוב, אני לא יודעת אם הוא ביקש סליחה ואם כן אז איך, אם דיברתם, אם הוא מכבד אותך או לא באופן כללי, אבל ממה שתיארת עד כו הוא נשמע מזעזע ולא מגיע לו אותך.
חשבתם על לעשות שלישייה?
ואו אני לא מאמינה שזה ספאם.
באותו הנושא: