7 תשובות
יש מחסור בחלב ..
מה- מה זה החרא הזה
בושה לכל הסופרים
ממתי?
אנונימי
אצלי בעיר משום מה נותנים לקחת 2 קרטונים של 2 ליטר חלב שזה מוזר למרות שההגבלה בכללי זה לשתי קרטונים ולא כמות ליטר
שואל השאלה:
מזעזע בעיניי
מזעזע בעיניי
אנונימית
כן יש מחסור בחלב זה כבר כמה זמן ככה אין מה לעשןת רק לחכות שהמצב ישתפר אני מניחה
באותו הנושא: