התחברות
הרשמה
אני בכיתה י ומלא אנשים שאני מכירה כבר עובדים ודברים כאלה ואני מרגישה רע עם עצמי
כאילו אני מרגישה את הצורך לעשות גם ואני לא עשירה או משהו גם אבל אני לא חושבת שאני יכולה לעבוד כי אני עסוקה עם הלימודים וזה
אני אמורה לדאוג?
30 בספטמבר 2021, 22:34
חוות דעת
דעות גולשים
תשובה אחת
אני בכיתה יב ומרגישה ככה , אל תדאגי כל דבר יגיע בזמנו...
צ
צ'אחנבוטה וגאה בזה
באותו הנושא:
אם מלא מתחילים איתי ומלא אנשים שאני לא מכירה אומרים לי שאני יפה, כנראה אני יפהפייה?
רק אני שונאת שאנשים שאני לא מכירה יושבים לידי באוטובוס שיש מלאה מקומות פנויים???
אני טיקטוקרית מוכרת ומלא אנשים שלא מכירים אותי בכלל אומרים שאני צבועה וזה מה לעשות
קורה לי שאני נמצאת במקום סגור וקטן עם מלא אנשים (לרוב בכיתה)
רק אליי בזמן האחרון מתקשרים מלא אנשים שאני לא מכירה עם 054 בהתחלה?
בזמן האחרון מתקשרים אליי מלא אנשים שאני לא מכירה...
למה אני לא יכולה להיות במקומות סגורים עם מלא אנשים שאני לא מכירה?
תקשיבן שאני חייבת להכנס לדואר לקחת משהו אבל יש שם מלא אנשים וילדים שאני מכירה
כל הזמן מוסיפים אותי לקבוצת כאלה באינסטה של מלא אנשים שאני לא מכירה ושולחים קישור מזה??
איך אפשר למלא את הקיר שלי באנשים נחמדים שאני לא מכירה?
זה מוזר שאני מתביישת מאנשים שאני מכירה ומאנשים שאני לא מכירה אני ממש לא מתביישת?