6 תשובות
אמ לאדעת אולי תנסי לשאול אותם אני בכיתה ח ואנחנו מתחילים את התוכנית שבוע הבא
כן אבל היו כבר המבחנים לדעתי ידידה שלי עשתה כבר והתקבלה והיא בכיתה ח
אני חושבת שאפשר רק מתחילת שנה.
את יכולה להשקיע ולהתאמן בנתיים ואחכ להירשם.
את יכולה להשקיע ולהתאמן בנתיים ואחכ להירשם.
ניראלי שכן
כן אבל תנסי מעכשיו כבר כי אחרת לא תוכלי
תתקשרי אל התוכנית
תבררי, יש סיכוי שכן כי עדיין לא התחילה השנה
תבררי, יש סיכוי שכן כי עדיין לא התחילה השנה
באותו הנושא: