4 תשובות
תפתח איתה נושא שיחה נגיד לא יודעת על סדרה ואז תשלח לה תמונה שקשורה לסדרה אם היא תרצה לעשות ריפליי היא תגיב לתמונה הזאת בריפליי ככה מתחילים
שואל השאלה:
זאת דרך טובה להתחיל ? , זה עדיף שפשוט אפתח בלי סיבה?
אנונימי
אתה יכול תמיד להתחיל זה סבבה
אתה יכול בכל שלב, אין לזה שלב ספציפי