4 תשובות
נשים שנה ו8
זכרים שנתיים 8
זכרים שנתיים 8
^שיוויון!
אנונימי
^^ ממתי נשים שנה שמונה? בחוגר שלי כתוב לי שנתיים...
ולשאלה - נשים - (לפי מיטב ידיעתי) שנתיים
גברים - שנתיים ו8 חודשים.
ולשאלה - נשים - (לפי מיטב ידיעתי) שנתיים
גברים - שנתיים ו8 חודשים.
חחח באמת ממתי שנה ו 8, לא שמעתי ששינו לאחרונה, למרות שהיו מלא דיבורים על לקצר לגברים ולהאריך לנשים כדי שהיה אותו זמן שירות, אבל כמובן לא יצא לפועלץ תלוי בתפקיד, רוב התפקידים גברים לא משנה אם קרבי או לא, ישרתו שנתיים ושמונה, אבל לוחמי מעברים, בנים לדוגמה משרתים שנתיים.
בנות שנתיים אלא אם כן בקרבי, אז כמו בנים שנתיים ושמונה, או אם את מאבטחת מתקנים, אז תשרתי לשנה וחצי. אבל לרוב, בנים שנתיים ושמונה, נשים שנתיים
בנות שנתיים אלא אם כן בקרבי, אז כמו בנים שנתיים ושמונה, או אם את מאבטחת מתקנים, אז תשרתי לשנה וחצי. אבל לרוב, בנים שנתיים ושמונה, נשים שנתיים
באותו הנושא: