8 תשובות
אני לא חושבת שכדאי ישר לוותר,האופי של כלבים יכול להשתנות לגמרי משהם גורים,תמשיכו לעבוד עם המאלף.
אתה אמיתי? כל הקטע זה שאתה מאמץ כלב ומקבל אותו באהבה עם כל הפאקים שלו, כי הוא נולד ללא אמצעים ותאמין לי שהיא מעריכה את זה. אתה צריך להעריך אותה ולהאמין בה שהיא תשתפר מה זה חבל שלא לקחתי כלבה אחרת?! חבל שהיא לא קיבלה בעלים אחרים שאוהבים אותה יותר. כלב הוא יצור שקולט רגשות והיא קולטת את ההתנהגות שלך. תהיה רגיש, עדין אוהב ואכפתי ותגיד תודה שהיא בחיים שלך בכלל
אגב תמשיך עם המאלף והיא אולי תוכל לסמוך עלייך.
קודם כל עצוב לשמוע שזה המצב
אבל כל עוד היא גורה קל יותר לשנות את זה ולטפח אותה וללמד אותה אחרת
זו עבודה, וזה לא קל אבל זה שווה.
להסתובב עם חטיפים, וגם בבית, לפני שמגיעים אורחים בהתחלה לקשור אותה לרצועה, ולהגיד לה לשבת לידך , ולתת לה חטיף, ככה כל פעם עד שהיא מבינה ויושבת לידך גם כשאורחים מגיעים.
וככה גם בכל מובן אחר
היא תוקפת או נובחת, אומרים לא תקיף, אומרים לשבת, מביאים משחק, נותנים לה בעד חטיף גם.
ואם יש מאלף אז זה טוב בכלל והתהליך יותר מהר.
כדאי שהיא תלמד: הקשבה = חטיף.
אבל כל עוד היא גורה קל יותר לשנות את זה ולטפח אותה וללמד אותה אחרת
זו עבודה, וזה לא קל אבל זה שווה.
להסתובב עם חטיפים, וגם בבית, לפני שמגיעים אורחים בהתחלה לקשור אותה לרצועה, ולהגיד לה לשבת לידך , ולתת לה חטיף, ככה כל פעם עד שהיא מבינה ויושבת לידך גם כשאורחים מגיעים.
וככה גם בכל מובן אחר
היא תוקפת או נובחת, אומרים לא תקיף, אומרים לשבת, מביאים משחק, נותנים לה בעד חטיף גם.
ואם יש מאלף אז זה טוב בכלל והתהליך יותר מהר.
כדאי שהיא תלמד: הקשבה = חטיף.
אני במקומך לא הייתי מוותרת כל כך מהר, היא עדיין גורה והיא אמורה לגדול
יכול להיות שהאילוף יעזור לה והיא תתבגר יותר ותרגע יותר
בתכלס אתה לא יודע מה היא עברה לפני שהיא הגיעה אליכם, זאת לא אשמתה
זה כלב לא סתם צעצוע, אתם צריכים לקחת אחריות על הבחירות שלכם לדעתי
אם אתה רואה שאתם בכל זאת מחליטים למסור אותה, תזהירו מראש את הבעלים הבאים שלה
הם צריכים להיות אנשים מכילים וסבלניים במיוחד
אם היא תגיע למשפחה שלא תוכל להכיל אותה, יכול להיות שהם לא יהיו רחמנים ויזרקו אותה לרחוב
אם אתם מוסרים אותה, בבקשה תדאג שהיא תגיע למקום טוב שיוכל לקבל אותה כמו שהיא
יכול להיות שהאילוף יעזור לה והיא תתבגר יותר ותרגע יותר
בתכלס אתה לא יודע מה היא עברה לפני שהיא הגיעה אליכם, זאת לא אשמתה
זה כלב לא סתם צעצוע, אתם צריכים לקחת אחריות על הבחירות שלכם לדעתי
אם אתה רואה שאתם בכל זאת מחליטים למסור אותה, תזהירו מראש את הבעלים הבאים שלה
הם צריכים להיות אנשים מכילים וסבלניים במיוחד
אם היא תגיע למשפחה שלא תוכל להכיל אותה, יכול להיות שהם לא יהיו רחמנים ויזרקו אותה לרחוב
אם אתם מוסרים אותה, בבקשה תדאג שהיא תגיע למקום טוב שיוכל לקבל אותה כמו שהיא
שואל השאלה:
לא אמרתי שאנחנו מוסרים אותה רק רציתי לפרוק ולקבל עצות גם איך להתמודד עם המצב. אל תשפטו בבקשה, זה ממש קשה לחיות בבית כשאתה כל הזמן מפחד שהכלבה שלך תשמע איזו נביחה מבחוץ ותתחיל להשתגע, שחברים ומשפחה מפחדים לבוא כי היא תוקפת אותם, שאנחנו מפחדים שהיא תתקוף אותנו, שאנחנו צריכים בכל זאת להוציא אותה ל3 טיולים ארוכים ביום (שטיולים איתה אגב, זה סיוט, וחלק מהמשפחה שלי גם לא מוכנים לצאת איתה לטיול מרוב שהיא קשה), ועדיין למרות שאנחנו מקריבים כל כך הרבה ומשקיעים כל כך הרבה היא לא מביעה אהבה אלינו כמעט, היא לא נותנת לנו להיות איתה הרבה ובכללי אנחנו נותנים לה כל מה שאנחנו יכולים ועדיין אנחנו רק סובלים בינתיים. זה קשה.
לא אמרתי שאנחנו מוסרים אותה רק רציתי לפרוק ולקבל עצות גם איך להתמודד עם המצב. אל תשפטו בבקשה, זה ממש קשה לחיות בבית כשאתה כל הזמן מפחד שהכלבה שלך תשמע איזו נביחה מבחוץ ותתחיל להשתגע, שחברים ומשפחה מפחדים לבוא כי היא תוקפת אותם, שאנחנו מפחדים שהיא תתקוף אותנו, שאנחנו צריכים בכל זאת להוציא אותה ל3 טיולים ארוכים ביום (שטיולים איתה אגב, זה סיוט, וחלק מהמשפחה שלי גם לא מוכנים לצאת איתה לטיול מרוב שהיא קשה), ועדיין למרות שאנחנו מקריבים כל כך הרבה ומשקיעים כל כך הרבה היא לא מביעה אהבה אלינו כמעט, היא לא נותנת לנו להיות איתה הרבה ובכללי אנחנו נותנים לה כל מה שאנחנו יכולים ועדיין אנחנו רק סובלים בינתיים. זה קשה.
אנונימי
אולי היא עברה משהו לפני
גם הכלבה שלי היא תוקפנית ואגרסיבית אבל בגדר משחק, מרגילים אותה לזה
תאמין לי שאין אהבה כמו אהבה לכלבים, זה עולם אחר
ממליץ לך להנות מהכלב עד הסוף
גם הכלבה שלי היא תוקפנית ואגרסיבית אבל בגדר משחק, מרגילים אותה לזה
תאמין לי שאין אהבה כמו אהבה לכלבים, זה עולם אחר
ממליץ לך להנות מהכלב עד הסוף
חרא בעלים אתה תאמין לי, לא מוותרים על כלב זה כמו ילד... אם הילד שלך ייכשל בבית ספר אתה תנטוש אותו???
אנונימי
באותו הנושא: