4 תשובות
אני לא מקליט אבל אני יודע שהרבה אנשים משתמשים בaudacity ושאני צריך להקליט משהו זה קל לשימוש וחינמי
fl studio
חח אני עצלנית רצח אז אני מקליטה בטלפון ועורכת כזה בקטנה בbandlab
(סתם אפליקציה)
קיצ נראה לי כדאי לך להשתמש בזה רק לדמו או משהו, פחות לתוצר סופי, אם יש לך עצבים כמובן :-)
(סתם אפליקציה)
קיצ נראה לי כדאי לך להשתמש בזה רק לדמו או משהו, פחות לתוצר סופי, אם יש לך עצבים כמובן :-)
משתמש בfl studio, אבל אני מקליט בcubase וגם את המיקס, אני אוהב לעשות בcubase, ואת המאסטרינג אני עושה בfl studio
באותו הנושא: