4 תשובות
כפול זה שעה וחצי?
לדעתי זה ממש יקר למרות שמורה טוב זה חשוב.
תכל'ס בשיעורי נהיגה את יותר מלמדת את עצמך.
אנונימית
שואל השאלה:
אם מישהו לוקח 340 לשיעור כפול זה יקר מדי? מורה ממש טוב
אנונימית
120-160 בערך
אצלי לוקחים 225