4 תשובות
כפול זה שעה וחצי?
לדעתי זה ממש יקר למרות שמורה טוב זה חשוב.
תכל'ס בשיעורי נהיגה את יותר מלמדת את עצמך.
לדעתי זה ממש יקר למרות שמורה טוב זה חשוב.
תכל'ס בשיעורי נהיגה את יותר מלמדת את עצמך.
אנונימית
שואל השאלה:
אם מישהו לוקח 340 לשיעור כפול זה יקר מדי? מורה ממש טוב
אם מישהו לוקח 340 לשיעור כפול זה יקר מדי? מורה ממש טוב
אנונימית
120-160 בערך
אצלי לוקחים 225
באותו הנושא: