6 תשובות
אם יצאת בחוויה כזו לא נעימה את תמיד יכולה להתלונן, בלי קשר מהקצת שראיתי מרגישה שכל עולם שיעורי הנהיגה הוא מונופול אחד גדול; בגלל זה ההתנהגות המגעילה שלהם זו בעיה שלנו.
תנסי שוב ושוב ושוב עד שתצליחי- חבל שזה ילך לפח, וזה רישיון עד לגיל 70 ככה שזה מאוד מפתה; תיישמי את הטעויות, תחרשי על טיפים מהיוטיוב או מחברים, ותמצאי איזה משהו שאת יכולה להביא איתך שיוכל לעזור לך להרגע, בהצלחה.
תנסי שוב ושוב ושוב עד שתצליחי- חבל שזה ילך לפח, וזה רישיון עד לגיל 70 ככה שזה מאוד מפתה; תיישמי את הטעויות, תחרשי על טיפים מהיוטיוב או מחברים, ותמצאי איזה משהו שאת יכולה להביא איתך שיוכל לעזור לך להרגע, בהצלחה.
בחוצות??
שואל השאלה:
וואו בדיליי מטורף, הוא היה באיזור רמבם.
וואו בדיליי מטורף, הוא היה באיזור רמבם.
אנונימית
שואל השאלה:
היה קשה שלא וניסיתי שלא להתייחס אלייה ,היא כל הזמן לחצה לי על הבלם והגז ואמרה לי מה לעשות כאילו היא אני , זו שאמורה להיות הנבחנת. זה לא רק איך שהיא הייתה בטסט שלי וישבה זה בכללי.
ושאלות - אם אני שנייה בטסט ומגיעה להתחלה של הטסטים, השני אמור לסגור את המנוע של הרכב לגמרי? לדומם מנוע ?
ובירידה אמורים לשחרר את הבלם? לא ללחוץ עליו בכלל? כי היא אמרה לי לשחרר , כמה פעמים . לא שיחררתי. אני בירידה אני לא במישור, בכביש.
והיא גם לא עשתה לי חנייה בכלל וגם לזה שלפניי היא התערבה לו , לא כמו לי אבל התערבה.
היה קשה שלא וניסיתי שלא להתייחס אלייה ,היא כל הזמן לחצה לי על הבלם והגז ואמרה לי מה לעשות כאילו היא אני , זו שאמורה להיות הנבחנת. זה לא רק איך שהיא הייתה בטסט שלי וישבה זה בכללי.
ושאלות - אם אני שנייה בטסט ומגיעה להתחלה של הטסטים, השני אמור לסגור את המנוע של הרכב לגמרי? לדומם מנוע ?
ובירידה אמורים לשחרר את הבלם? לא ללחוץ עליו בכלל? כי היא אמרה לי לשחרר , כמה פעמים . לא שיחררתי. אני בירידה אני לא במישור, בכביש.
והיא גם לא עשתה לי חנייה בכלל וגם לזה שלפניי היא התערבה לו , לא כמו לי אבל התערבה.
אנונימית
שואל השאלה:
הטסט היה בחיפה :))
הטסט היה בחיפה :))
אנונימית
אחותי אני בדילאי אבל איפה הטסט שלך היה? היה לי גם ב3.10 טסט עם בוחנת גועל
באותו הנושא: