13 תשובות
כי יש תפקידים שהם ממש משמעותיים
כמו בית חולים ובית חולים וטרינרי, מנסיון
ואת גם תורמת ועוזרת
כמו בית חולים ובית חולים וטרינרי, מנסיון
ואת גם תורמת ועוזרת
זה עוזר לאחרים וזה פחות קשה מצבא
לא כי צבא זה מה זה שווה
אנונימית
אתה ממש לא יוצא פראייר בזה
שואל השאלה:
ועד איזה שעות יש אני רוצה עד אחד שתיים אזה בבית חולים וולפסון אני מתחילה מחר אפשרי? או שזה יד ארבע??
ועד איזה שעות יש אני רוצה עד אחד שתיים אזה בבית חולים וולפסון אני מתחילה מחר אפשרי? או שזה יד ארבע??
אנונימית
שואל השאלה:
*עד
*עד
אנונימית
זה את צריכה לברר עם הרכזת שלך, אצל כל אחד זה משהו שונה. ובהצלחה!
שואל השאלה:
תודה אהובה ובמה את עושה?
תודה אהובה ובמה את עושה?
אנונימית
בכיף (:
ועשיתי בבית חולים הוטרינרי בבית דגן ובמרכז צעירים בבת ים (החלפתי מקומות)
ועשיתי בבית חולים הוטרינרי בבית דגן ובמרכז צעירים בבת ים (החלפתי מקומות)
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח לך הודעה? אני צריכה לברר כמה עניינים כי זה חדש לי העיניין הזה
אני יכולה לשלוח לך הודעה? אני צריכה לברר כמה עניינים כי זה חדש לי העיניין הזה
אנונימית
כן (:
תכלס? כדי שאנשים לא כזה ישפטו אותך שלא עשית צבא
חוץ מזה אין סיבה
חוץ מזה אין סיבה
אנונימית
חברה שלי עושה בנציב פניות הציבור והיא שם עד 4
באותו הנושא: